  • 1. Data: 2002-05-06 16:30:21
    Temat: Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank?
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Witam!

    Do tej pory nie udalo mi sie znalezc banku, ktory dawalby karte kredytowa
    bez stalych dochodow. Czy ktos zna bank, ktory wydaje KK osobie
    niepracujacej, ale majacej sporo gotowki? Np. wyobrazam sobie to tak, ze
    moglbym zalozyc lokate terminowa w wysokosci pokrywajacej limit karty.
    Lokata moze byc na czas wydania z zastrzezeniem, iz nie mozna jej rozwiazac
    bez rozliczenia KK.

    pzdr

  • 2. Data: 2002-05-06 17:24:53
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > moglbym zalozyc lokate terminowa w wysokosci pokrywajacej limit karty.
    > Lokata moze byc na czas wydania z zastrzezeniem, iz nie mozna jej

    Millennium - musisz tam miec konto od min pol roku. Zakladasz lokate -
    minimalny okres 3 miesiace. Po miesiacu mozesz starac sie o wydanie KK (VC
    65 PLN i AmEx 75 PLN) limit mozesz dostac max 40% lokaty.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-05-06 17:59:02
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Millennium - musisz tam miec konto od min pol roku. Zakladasz lokate -
    > minimalny okres 3 miesiace. Po miesiacu mozesz starac sie o wydanie KK (VC
    > 65 PLN i AmEx 75 PLN) limit mozesz dostac max 40% lokaty.

    No... gdyby nie te pol roku...

    pzdr

  • 4. Data: 2002-05-06 19:25:26
    Od: "eLWu" <e...@p...onet.pl>

    Moze tak:
    Ty mi wplacasz pewna kwote, ja wyrabiam Ci dodatkowa karte do swojej :)

    eLWu

  • 5. Data: 2002-05-06 19:29:11
    Od: "georg" <g...@p...fm>

    Użytkownik Szymon <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ab6b6a$f4$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > moglbym zalozyc lokate terminowa w wysokosci pokrywajacej limit karty.
    > Lokata moze byc na czas wydania z zastrzezeniem, iz nie mozna jej

    np Citi :
    lokata 10.000 pln - KK po 3 mcach
    15.000 - KK po 1 mcu
    150...200.000 i wiecej - KK Gold -od razu i za free

    wtedy nie pytaja o wysokosc dochodow -no chyba ze o ich zrodla...

  • 6. Data: 2002-05-06 19:33:55
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > np Citi :
    > lokata 10.000 pln - KK po 3 mcach
    > 15.000 - KK po 1 mcu
    > 150...200.000 i wiecej - KK Gold -od razu i za free

    skad takie info? nic takiego nie ma - musisz miec stale zatrudnienie.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-05-06 19:39:01
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "georg" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

    > wtedy nie pytaja o wysokosc dochodow -no chyba ze o ich zrodla...

    nie odczytalem - ale i tak pytaja o wysokosc. Musisz miec umowe o prace i
    spelniac normalne warunki wydawania KK - nie ma znaczenia ze masz tam
    lokaty.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-05-06 19:43:27
    Od: "georg" <g...@p...fm>

    Użytkownik Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab6lr1$j7n$...@n...onet.pl...

    > skad takie info? nic takiego nie ma - musisz miec stale zatrudnienie.
    ~~~~~~~~~~~~
    a wlasnie ze jest... i to 100%

    aha, przeciez napisalem, ze w takim przypadku, moze byc istotna kwestia
    potwierdzenie zrodla tych srodkow...

  • 9. Data: 2002-05-06 19:45:31
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > ~~~~~~~~~~~~
    > a wlasnie ze jest... i to 100%
    >
    > aha, przeciez napisalem, ze w takim przypadku, moze byc istotna kwestia

    podaj jakies bizsze info - staralem sie tam o KK i niestety - mimo lokat
    dupa zbita.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-05-06 19:52:50
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > a kiedy to bylo ??? / oczyw. zakladam ze w gre wchodzila "wystarczajaca"
    > lokata

    miesiac temu - lokata wystarczajaca + stale obroty na koncie :-)

    --
    JaKI