eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Karta Citibanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 11. Data: 2004-10-15 12:34:39
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>


    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    news:1ug7s63dff0xk.1w4d83xvucvsb.dlg@40tude.net...
    > AdamF napisał(a):
    >
    >
    > > podaj dokłądny link
    >
    > http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=1101
    >
    kwiatki z artykułu :

    Z premedytacją nie informuje­my klientów o tym, jakie to ryzykow­ne. Bo gdy
    np. ktoś o 50 zł przekro­czy limit wypłat bankomatowych to ma naliczaną karę
    70 zł. Naliczane są też wówczas odsetki za użytkowanie gotówki w wysokości
    3,15 procent w skali miesiąca. Dużo ludzi się na to nabiera, bo zazwyczaj
    nikt nie kontroluje, ile dokładnie wypłacił z ban­komatu, a ile wydał na
    zakupy w skle­pie - tłumaczą nam pracownicy Citi­banku. Jesteśmy
    instruowani, jak pomijać prawdę i reklamować jak naj­lepiej i zachwalać
    karty. Nie mówi się o odsetkach i żadnych opłatach.

    Za przekroczenie limitu wypłat z bankomatu nie ma żadnej kary, jest kara 49
    pln ( a nie 70 ) za przekroczenie ogólnego limitu dostępnego na karcie

    Reporter ŻW, udając zaintereso­wanie kartą, tak jak pani Monika usły­szał,
    że kredyt Citibanku spłacany w terminie jest bezpłatny. A to nie­prawda
    Chociaż nie dowiadujemy się o tym od pracowników banku, karta kredytowa
    zawsze wiąże się z dodat­kowymi opłatami. Każdorazowa wy­płata z bankomatu
    to koszt 7 zł. Klien­ci nie są zazwyczaj informowani o opła­cie za
    ubezpieczenie kredytu.

    Każdorazowa wypłata z bankomatu to MINIMUM 7 pln, a przy większych kwotach
    3% - czyli przy wypłacie 1000pln prowizja wyniesie 30pln

    Gdy spóźnimy się ze spłatą kre­dytu nawet o dwa dni, płacimy odset­ki za
    cały okres rozliczeniowy - za 51 dni plus za dni opóźnienia Gdy spła­cimy
    np. o 10 zł za mało, to bank policzy nam odsetki od całej kwoty kre­dytu. Za
    niespłacenie kredytu w ter­minie czeka nas też kara 49 zł.

    Gdy nie spłacimy w terminie kredytu, płacimy odsetki oddzielnie od każdej
    niespłaconej w całości transakcji - od daty jej zawarcia, do daty jej
    całkowitego spłacenia, przy czym wpłaty jakie dokonuje klient pokrywają
    najpierw zobowiązania z tytułu odsetek, potem zobowiązania gotówkowe a na
    końcu transakcje bezgotówkowe. Bzdurą jest ,że płacimy za 51 dni, bo
    transakcja mogła być zawarta później, a nie na początku tego okresu

    Klienci banku mogliby próbować uzy­skać od banku rekompensatę za
    dezinformowanie i wprowadzanie w błąd. Ciężko to jednak udowodnić, trzeba by
    mieć chociaż nagranie rozmowy z przedstawicielem banku.

    Żaden problem, każda rozmowa przeprowadzona z Citiphone jest nagrywana i nie
    ma problemu ze złożeniem reklamacji w przypadku uzyskania błędnych
    informacji. Inna sprawa, to tzw. agenci sprzedający te produkty - to jest
    istny hardcore, ich nie sposób kontrolować, a bajki jakie wciskają klientom
    są niesamowite. Żeby uzyskać prawdziwe informacje trzeba pogadać z
    Citiphone, albo najlepiej przeczytać regulamin i TOiP przed podpisaniem
    umowy ;)




  • 12. Data: 2004-10-15 12:40:33
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>


    Użytkownik "Seba" <b...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ckog52$mll$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    > news:1ug7s63dff0xk.1w4d83xvucvsb.dlg@40tude.net...
    > > AdamF napisał(a):
    > >
    > >
    > > > podaj dokłądny link
    > >
    > > http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=1101
    > >
    sorry za poprzedni post, nie był sformatowany - tutaj cytaty z artykułu w ""

    kwiatki z artykułu :

    >" Z premedytacją nie informuje­my klientów o tym, jakie to ryzykow­ne. Bo
    gdy
    > np. ktoś o 50 zł przekro­czy limit wypłat bankomatowych to ma naliczaną
    karę
    > 70 zł. Naliczane są też wówczas odsetki za użytkowanie gotówki w wysokości
    > 3,15 procent w skali miesiąca. Dużo ludzi się na to nabiera, bo zazwyczaj
    > nikt nie kontroluje, ile dokładnie wypłacił z ban­komatu, a ile wydał na
    > zakupy w skle­pie - tłumaczą nam pracownicy Citi­banku. Jesteśmy
    > instruowani, jak pomijać prawdę i reklamować jak naj­lepiej i zachwalać
    > karty. Nie mówi się o odsetkach i żadnych opłatach".

    Za przekroczenie limitu wypłat z bankomatu nie ma żadnej kary, jest kara 49
    pln ( a nie 70 ) za przekroczenie ogólnego limitu dostępnego na karcie

    > "Reporter ŻW, udając zaintereso­wanie kartą, tak jak pani Monika
    usły­szał,
    > że kredyt Citibanku spłacany w terminie jest bezpłatny. A to nie­prawda
    > Chociaż nie dowiadujemy się o tym od pracowników banku, karta kredytowa
    > zawsze wiąże się z dodat­kowymi opłatami. Każdorazowa wy­płata z bankomatu
    > to koszt 7 zł. Klien­ci nie są zazwyczaj informowani o opła­cie za
    > ubezpieczenie kredytu".

    Każdorazowa wypłata z bankomatu to MINIMUM 7 pln, a przy większych kwotach
    3% - czyli przy wypłacie 1000pln prowizja wyniesie 30pln


    > "Gdy spóźnimy się ze spłatą kre­dytu nawet o dwa dni, płacimy odset­ki za
    > cały okres rozliczeniowy - za 51 dni plus za dni opóźnienia Gdy spła­cimy
    > np. o 10 zł za mało, to bank policzy nam odsetki od całej kwoty kre­dytu.
    Za
    > niespłacenie kredytu w ter­minie czeka nas też kara 49 zł".

    Gdy nie spłacimy w terminie kredytu, płacimy odsetki oddzielnie od każdej
    niespłaconej w całości transakcji - od daty jej zawarcia, do daty jej
    całkowitego spłacenia, przy czym wpłaty jakie dokonuje klient pokrywają
    najpierw zobowiązania z tytułu odsetek, potem zobowiązania gotówkowe a na
    końcu transakcje bezgotówkowe. Bzdurą jest ,że płacimy za 51 dni, bo
    transakcja mogła być zawarta później, a nie na początku tego okresu

    > Klienci banku mogliby próbować uzy­skać od banku rekompensatę za
    > dezinformowanie i wprowadzanie w błąd. Ciężko to jednak udowodnić, trzeba
    by
    > mieć chociaż nagranie rozmowy z przedstawicielem banku.

    Żaden problem, każda rozmowa przeprowadzona z Citiphone jest nagrywana i nie
    ma problemu ze złożeniem reklamacji w przypadku uzyskania błędnych
    informacji. Inna sprawa, to tzw. agenci sprzedający te produkty - to jest
    istny hardcore, ich nie sposób kontrolować, a bajki jakie wciskają klientom
    są niesamowite. Żeby uzyskać prawdziwe informacje trzeba pogadać z
    Citiphone, albo najlepiej przeczytać regulamin i TOiP przed podpisaniem
    umowy ;)





  • 13. Data: 2004-10-15 12:49:05
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >> Klienci banku mogliby próbować uzy­skać od banku rekompensatę za
    >> dezinformowanie i wprowadzanie w błąd. Ciężko to jednak udowodnić,
    >> trzeba by mieć chociaż nagranie rozmowy z przedstawicielem banku.
    >
    > Żaden problem, każda rozmowa przeprowadzona z Citiphone jest
    > nagrywana i nie ma problemu ze złożeniem reklamacji w przypadku
    > uzyskania błędnych informacji. Inna sprawa, to tzw. agenci
    > sprzedający te produkty - to jest istny hardcore, ich nie sposób
    > kontrolować, a bajki jakie wciskają klientom są niesamowite. Żeby
    > uzyskać prawdziwe informacje trzeba pogadać z Citiphone, albo
    > najlepiej przeczytać regulamin i TOiP przed podpisaniem umowy ;)


    Według Ciebie bank nie odpowiada w żaden sposób za ten jak to nazywasz
    "hardcore" ? I nie ma z tym nic wspólnego? A według mnie ten sposób
    sprzedaży dobitnie świadczy o tym GDZIE ma Citi swoich klientów i za jakich
    durniów ich uważa.


  • 14. Data: 2004-10-15 14:08:14
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>


    > Według Ciebie bank nie odpowiada w żaden sposób za ten jak to nazywasz
    > "hardcore" ? I nie ma z tym nic wspólnego? A według mnie ten sposób
    > sprzedaży dobitnie świadczy o tym GDZIE ma Citi swoich klientów i za
    jakich
    > durniów ich uważa.

    Bank sobie moze chciec, a agenci robia swoje. Napisalem tylko, ze przed
    podpisaniem jakiejkolwiek umowytzreba przeczytac, co sie podpisuje. Ja juz
    dawno przestalem wierzyc wszelkej masci naganiaczom, niewazne czy sprzedają
    plyn do mycia naczyń czy kredyty. Decydując się na taki system dystrybucji
    jak Citi nie ma sposobu, aby pozbyc sie oszołomów wśród sprzedawców. Tez mi
    sie to bardzo nie podoba, ale widac dla Citi bardziej liczy sie statystyka
    otwartych rachunkow kart kredytowych, niz mniejsza ilosc ale zadowolonych
    klientow.



  • 15. Data: 2004-10-15 14:18:10
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bank sobie moze chciec, a agenci robia swoje.

    Ale robią to w imieniu banku - więc bank za ich poczynania odpowiada.

    >Napisalem tylko, ze
    > przed podpisaniem jakiejkolwiek umowytzreba przeczytac, co sie
    > podpisuje. Ja juz dawno przestalem wierzyc wszelkej masci
    > naganiaczom, niewazne czy sprzedają plyn do mycia naczyń czy kredyty.

    Święte słowa, tylko że... ( o tym dalej)


    > Decydując się na taki system dystrybucji jak Citi nie ma sposobu, aby
    > pozbyc sie oszołomów wśród sprzedawców. Tez mi sie to bardzo nie
    > podoba, ale widac dla Citi bardziej liczy sie statystyka otwartych
    > rachunkow kart kredytowych, niz mniejsza ilosc ale zadowolonych
    > klientow.

    Jeżeli bank decyduje się na taki kanał dystrybucyjny z definicji mając
    klientów za durniów, to jakim cudem można mieć dobre zdanie o banku? Na
    rynku kart zrobiła sie spora konkurencja i Citi mając produkt, którego
    parametry nie powalają na kolana (kuriozalna obowiązkowa opłata za
    ubezpieczenie np.) oraz sprzedawców łżących jak z nut mogą niedługo obudzić
    sie z reką w nocniku.


  • 16. Data: 2004-10-16 18:14:50
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:ckoma6$7bj$1@news.onet.pl...
    >
    > Jeżeli bank decyduje się na taki kanał dystrybucyjny z definicji mając
    > klientów za durniów, to jakim cudem można mieć dobre zdanie o banku? Na
    > rynku kart zrobiła sie spora konkurencja i Citi mając produkt, którego
    > parametry nie powalają na kolana (kuriozalna obowiązkowa opłata za
    > ubezpieczenie np.) oraz sprzedawców łżących jak z nut mogą niedługo
    obudzić
    > sie z reką w nocniku.
    >

    Glenn masz moze karte w Citi, a moze wiesz jak Citi bada jakosc pracy
    przedstawicieli? Wydaje mi sie w historii sprzedazy kazdego produktu mozna
    znalezc przypadki swiadomego/nieswiadomego wprowadzenia klienta w blad lub
    nieuczciwych sprzedawcow. AFAIR w kart Citi korzysta kilkaset tysiecy
    klientow. Wg Ciebie to durnie, czy aby nie przesadzasz?

    Maciej


  • 17. Data: 2004-10-16 21:53:27
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    MK <m...@i...pl> w wiadomości (in msg)
    news:uydcd.19341$z77.14655@news.chello.at napisał/a (wrote):
    >> Jeżeli bank decyduje się na taki kanał dystrybucyjny z definicji mając
    >> klientów za durniów, to jakim cudem można mieć dobre zdanie o banku?

    > nieuczciwych sprzedawcow. AFAIR w kart Citi korzysta kilkaset tysiecy
    > klientow. Wg Ciebie to durnie, czy aby nie przesadzasz?

    Nie napisal, ze to durnie, tylko ze bank ma ich za durniow. :-) Nawet jesli
    nie za durniow, to na pewno ignorantow lub snobow. Inaczej bowiem nie mozna
    wyjasnic posiadania karty, ktora jest przynajmniej dwukrotnie drozsza od
    pozostalych na rynku i oprocentowana w wysokosci zblizajacej sie do reszty
    rynku tylko w momencie zagrozenia odejsciem.

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
    -- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
    Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl


  • 18. Data: 2004-10-16 22:26:39
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII> wrote in message
    news:cks595$5si$1@news.onet.pl...
    >
    > Nie napisal, ze to durnie, tylko ze bank ma ich za durniow. :-) Nawet
    jesli
    > nie za durniow, to na pewno ignorantow lub snobow. Inaczej bowiem nie
    mozna
    > wyjasnic posiadania karty, ktora jest przynajmniej dwukrotnie drozsza od
    > pozostalych na rynku

    Klienci PKO/Pekao/BPH etc. sa snobami, ignorantami czy durniami? ;) Przeciez
    sa banki, ktore duzo taniej oferuja takie same uslugi...

    Maciej


  • 19. Data: 2004-10-17 11:34:59
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    MK <m...@i...pl> w wiadomości (in msg)
    news:zehcd.20124$z77.9965@news.chello.at napisał/a (wrote):
    > Klienci PKO/Pekao/BPH etc. sa snobami, ignorantami czy durniami? ;)
    > Przeciez sa banki, ktore duzo taniej oferuja takie same uslugi...

    Na tak zadane pytanie kazdy musi odpowiedziec sobie sam. Jednak jest roznica
    miedzy Citi a wymienionymi przez Ciebie, bowiem te nie sprzedaja kart za
    horendalne sumy (bo ponad 150 zl/rocznie przy korzystaniu z karty jest ostro
    przesadzone).

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
    -- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
    Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl


  • 20. Data: 2004-10-17 17:34:05
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>


    > Na tak zadane pytanie kazdy musi odpowiedziec sobie sam. Jednak jest
    roznica
    > miedzy Citi a wymienionymi przez Ciebie, bowiem te nie sprzedaja kart za
    > horendalne sumy (bo ponad 150 zl/rocznie przy korzystaniu z karty jest
    ostro
    > przesadzone).
    >
    > Daniel
    >
    z tym że trzeba rozważyć wszystkie za i przeciw. Zakłądając, że korzystasz z
    karty Citi i kupujesz sobie np spodnie w Cottonfieldzie i pierścionek dla
    żony u Kruka i otrzymujesz przy tym rabaty 5-15% w zależności od typu
    karty - i już masz te 150 pln z powrotem w kieszeni :) czy karta któregoś z
    wymienionych wczesniej banków daje takie bonusy?


strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1