  • 1. Data: 2023-09-12 10:21:18
    Temat: Kantor Aliora i prowizje
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Cześć!
    Kopałem się z obsługą klienta Kantoru Aliora o to, że naliczyli mi jakąś
    prowizję, o czym powiadomili mailem bez szczegółów (Typ operacji:
    Pobranie opłaty), ale nie było jej widać w historii operacji w ST ani
    w aplikacji.

    Czekając na odpowiedź zorientowałem się, że była to prowizja za drugą
    wypłatę z bankomatu w miesiącu (moja wina, zapomniałem).

    W pierwszej odpowiedzi napisali, że to prowizja j/w. Odpisałem, że ok,
    ale ja jej nie widzę w historii, więc albo ją pokażcie w historii, albo
    zwrot poproszę.

    W drugiej odpowiedzi przysłali PDFa z wyciągiem z historii, na którym
    faktycznie było. Ale ja nadal nie mogłem znaleźć ani w ST, ani w apce,
    więc odpisałem ponownie to samo, załączając mój zrzut ekranu.

    W trzeciej odpowiedzi zwrócili(!) mi prowizję, co było ciekawą
    niespodzianką.

    W międzyczasie poklikałem trochę w ST i znalazłem filtry typu
    transakcji. Przy domyślnym filtrowaniu (wszystkie) prowizji nie widać.
    Widać je natomiast po wybraniu typu "prowizje i opłaty".

    Napisałem więc osobną wiadomość, zwracając uwagę na błędne działanie
    filtra "wszystkie", bo chyba logiczne jest, że prowizja powinna się
    pokazywać wśród "wszystkich". Otóż wg Aliora nie. Dzisiaj otrzymałem
    odpowiedź, która rozłożyła mnie na łopatki:

    "jest to poprawne zachowanie filtrów historii operacji. Prowizje na
    rachunku są widoczne tylko przy zastosowaniu filtra dla prowizji."

    Kurtyna. (Bo to już się teatrzyk zrobił.)

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://fedoraproject.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and