  • 11. Data: 2010-08-22 19:57:51
    Temat: Re: KK ze zwrotem części wydanej kwoty
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-22 13:44, Damian Niusy pisze:
    > KK Polbank ERA

    Każda KK Polbanku.
    prestizowa 1%
    komfortowa 0.75%
    praktyczna 0.5%

  • 12. Data: 2010-08-22 20:28:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> wrote in message

    > Dla porządku, konto jest bezpłatne przy wpływach miesięcznych minimum 1000
    > złotych.

    Jezeli mowimy o Aliorze to nie znajduje nigdzie informacji znoszacej oplate
    7zl/mies, to o czym piszesz dotyczy BZWBK?

  • 13. Data: 2010-08-22 20:28:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > I, uzupełniając, opłata za kartę to 3 złote, nie 5.

    W Aliorze 5zl, w BZWBK-3zl

  • 14. Data: 2010-08-22 21:39:34
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Sierp nadaje:
    > Do końca roku będę remontował mieszkanie, więc szykują się spore
    > wydatki - warto by coś przy tej okazji zaoszczędzić

    Jeśli zamówisz ten remont w mojej firmie to bez kart i programów
    dostaniesz 1% rabatu, ot tak na ładne oczy i nie znając zamówienia ;-)
    Poważnie, w dowolnej firmie jesteś w stanie wynegocjować większy rabat
    niz da ci go dowolna karta.

  • 15. Data: 2010-08-22 21:54:25
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Czy jest teraz na rynku jakaś KK z tzw moneyback, czyli zwrotem np. 1%
    > wydanej nią kwoty na zakupy?
    > Jeżeli nie ma - może jakaś inna KK z fajnym programem powiązanym z
    > wydatkami?

    a może kk murator z Multibanku
    http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_aktualnosc
    i?id=49003

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    5386 (20100822) __________

    http://www.eset.com

  • 16. Data: 2010-08-23 11:04:23
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    spammtrapp pisze:

    > Każda KK Polbanku.
    > prestizowa 1%
    > komfortowa 0.75%
    > praktyczna 0.5%

    Niezupełnie. Tylko Era daje prawdziwe 1%, pozostałe mają płatne
    ubezpieczenie (obowiązkowe).

    --
    MiCHA

  • 17. Data: 2010-08-23 11:21:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 13:04:23 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Niezupełnie. Tylko Era daje prawdziwe 1%, pozostałe mają płatne
    > ubezpieczenie (obowiązkowe).

    No i jeszcze należy pamiętać o limicie zwrotu - 50zł miesięcznie (Era ma
    750zł rocznie).

    --
    Kojer

  • 18. Data: 2010-08-23 11:21:05
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-23 13:04, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Niezupełnie. Tylko Era daje prawdziwe 1%, pozostałe mają płatne
    > ubezpieczenie (obowiązkowe).

    Zupelnie :) Pytanie bylo o karty ze zwrotem, 1% był wartoscia przykladową :)

  • 19. Data: 2010-08-23 11:22:47
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-22 23:39, JanKo pisze:
> [...]
    > dostaniesz 1% rabatu, ot tak na ładne oczy i nie znając zamówienia ;-)
    > Poważnie, w dowolnej firmie jesteś w stanie wynegocjować większy rabat

    A jesli dodatkowo zaplaci KK i dostanie zwrot czesci wydanej kwoty?
    Dlaczego nie?

  • 20. Data: 2010-08-23 18:30:44
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    spammtrapp pisze:

    > A jesli dodatkowo zaplaci KK i dostanie zwrot czesci wydanej kwoty?
    > Dlaczego nie?

    otóż to, negocjacje cenowe swoją drogą - a remont to wiadomo, duże
    koszty (w wielu sklepach), więc dlaczego nie dostać nawet tych 750pln,
    skoro moge? :)

    tylko musze sprawdzic, czy te 750 nie jest przypadkiem jakos
    proporcjonalne do okresu ktory pozostal do konca roku, bo bylaby lipa
    :-) Ale generalnie karta niedroga, wiec raczej wygrala, chyba ze jeszcze
    cos dodatkowego ;-)

    Sierp