  • 1. Data: 2004-09-28 13:27:29
    Temat: KK - pytanie
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam i od razu pytam :))

    Czy mozna konto karty kredytowej obciazyc przelewem tzn. przelac z konta KK np
    na swoj ROR kwote X? Jezeli tak to czy to jest traktowane jak wyplata gotowkowa
    z konta KK (tzn prowizja + zajebisty procent od razu)? Niestety nie znalazlem
    nigdzie precyzyjnej odpowiedzi...

    Pozdrawiam
    Krecik

  • 2. Data: 2004-09-28 13:48:38
    Temat: Re: KK - pytanie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy mozna konto karty kredytowej obciazyc przelewem tzn. przelac z
    > konta KK np na swoj ROR kwote X?

    W jakim banku? W jednych można, w innych nie.

    >Jezeli tak to czy to jest traktowane
    > jak wyplata gotowkowa z konta KK (tzn prowizja + zajebisty procent od
    > razu)?

    Zazwyczaj jako bezgotówkowa (promocyjnie lub na stałe ) jak już bank
    umożliwia taką funkcję.

    >Niestety nie znalazlem nigdzie precyzyjnej odpowiedzi...

    Nawet w toip ;-) ? A to ciekawostka!

  • 3. Data: 2004-09-28 14:06:06
    Od: k...@p...onet.pl

    Dzieki za odpowiedz,

    > W jakim banku? W jednych można, w innych nie.

    Mozesz podac w ktorym banku sa dostepne takie karty (chodzi mi o limit jakies
    10kPLN).

    > Nawet w toip ;-) ? A to ciekawostka!
    No w archiwum grupy... :)) Niestety nie jestem w stanie przegladnac wszystkich
    ofert bankow... (juz nie mowiac o tym ze chyba nie wszystkie banki udostepniaja
    toip na stronach internetowych)

  • 4. Data: 2004-09-28 14:13:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mozesz podac w ktorym banku sa dostepne takie karty (chodzi mi o
    > limit jakies 10kPLN).

    Citi, BPH i teraz ponoć Rajfi. Przelewy są traktowane jako operacje
    bezgotówkowe, z tym że w Citi jest to na stałe, a w BPH to "promocja" .

    >(juz nie mowiac o tym ze chyba nie
    > wszystkie banki udostepniaja toip na stronach internetowych)

    A kto Ci tak nakłamał?

  • 5. Data: 2004-09-28 14:25:57
    Od: k...@p...onet.pl

    > Citi, BPH i teraz ponoć Rajfi. Przelewy są traktowane jako operacje
    > bezgotówkowe, z tym że w Citi jest to na stałe, a w BPH to "promocja" .

    CITI cytat:
    "Transakcjami bezgotówkowymi są przelewy realizowane przez posiadacza karty z
    tytułu opłat za: prąd, gaz, wodę, ogrzewanie, ochronę, czynsz, fundusz
    remontowy, telewizję, telefon, internet, wywóz nieczystości.

    ______Pozostałe przelewy______ z rachunku karty są transakcjami gotówkowymi,
    niezależnie od ich beneficjentow. Bank zastrzega sobie prawo do odmowy
    zrealizowania płatności."

    Czyli krotko mowiac dupa :[ i taka mozliwosc praktycznie nie istnieje. Teraz
    ide sprawdzic w BPH i Rajfim.

  • 6. Data: 2004-09-28 14:40:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A gdzie można o tym przeczytać?

    Na pbb :-)

  • 7. Data: 2004-09-28 14:42:32
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    --
    Marek

  • 8. Data: 2004-09-28 14:45:20
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Glenn dnia 2004-09-28 16:40 napisał(a) co następuje:
    > Na pbb :-)

    Tyle to wiem :). Ale jak z wiarygodnością tej informacji? Przecież to
    dopiero pierwsza wypowiedź infolinii na ten temat, trzeba pozbierać
    jeszcze co najmniej kilka, żeby można było wysnuć jakieś wnioski...

    --
    Marek

  • 9. Data: 2004-09-28 14:46:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tyle to wiem :). Ale jak z wiarygodnością tej informacji? Przecież to
    > dopiero pierwsza wypowiedź infolinii na ten temat, trzeba pozbierać
    > jeszcze co najmniej kilka, żeby można było wysnuć jakieś wnioski...

    Taką informację mozna chyba uznać za prawdziwą. W końcu to nie jakaś
    nietypowa kwestia, tylko ewentualna "nowość w ofercie" :-)

  • 10. Data: 2004-09-28 14:53:55
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Glenn dnia 2004-09-28 16:46 napisał(a) co następuje:

    > Taką informację mozna chyba uznać za prawdziwą. W końcu to nie jakaś
    > nietypowa kwestia, tylko ewentualna "nowość w ofercie" :-)

    A może infolinia odpowiedziała na pytanie: "Czy przelew spłacający
    zadłużenie na innej karcie jest traktowany jako operacja bezgotówkowa?"

    A może tylko jestem zbyt podejrzliwy?

    Cóż, czas postarać się o taką kartę i sprawdzić :)

    --
    Marek