  • 61. Data: 2008-12-14 20:43:51
    Temat: Re: KK - pytań kilka [OT]
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 14 gru 2008 o 21:29 GMT, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Chyba firma ma za dużo pieniędzy. :)

    az tak to nie :)

    > Nigdy nie rozumiałem, skąd ten pęd do najnowszych modeli procesora. To jest
    > kompletnie nieopłacalne. Przykładowo:

    Trzeba wabic czyms pracownikow :) wiesz jak trudno jest znalesc dobrego
    programiste? i do tego coraz wiecej chca zarabiac :)

    > Intel Core2 Duo E8600 3,33GHz (S775) BOX 1109 zł
    > Intel Core2 Duo E8400 3,00GHz (S775) BOX 699 zł
    > Kto zauważy różnicę przy używaniu tych procesorów?

    PROCESOR CORE i7 920 2.66GHz za 1090zl, takie 2 ostatnio zostaly kupione
    2 nowym programistom :)

    a wymienony przez Ciebie wyzej E8600 kosztuje 995zl, tylko stowka taniej, a
    roznica jest dosyc spora :)

    > 3 dyski?

    tak, zeby bylo szybko RAID0 i zeby bylo bezpiczenie, RAID5

    > To serwerów nie macie? :O

    W serverach wsadza sie znaczenie wieksze ilosci dyskow liczone w
    dziesiatkach minimum :)

    Zeby nie bylo, nie jest to komputer dla programisty amatora programujacego
    w PHP :), tylko do wytwarzania aplikacji korporacyjnych :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ A woman may very well form a friendship ]
    [ Ekg: #3781111 ][ with a man, but for this to endure, ]

  • 62. Data: 2008-12-14 20:50:12
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Gru, 09:58, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Rzecz w tym, że karty Citi są dla mnie najbardziej atrakcyjne pod
    > względem punktowo - rabatowym. I w dodatku to są jedyne karty jakie mam
    > na podpis :)
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    Weź golda z Eurobanku, też będzie na podpis...;-)

  • 63. Data: 2008-12-14 20:52:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Gru, 10:17, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ja jestem innego zdania. Zmierzam do tego aby posiadać 2 KK z czego
    > jedna będzie dodatkowa, a jedna główna.

    > Ja natomiast nie czuje się komfortowo mając wiele kart. Niestety konto +
    > KK z automatyczną spłatą posiadam tylko w jednym banku, a o innych
    > spłatach muszę po prostu pamiętać co przestaje być wygodne w natłoku
    > różnych zajęć, których jakoś tak się składa mam coraz więcej :)
    >
    > Poza tym kwestia typu : czy mam jeszcze limit na KK czy też już mi się
    > wyczerpał jak dla mnie jest zaprzeczeniem sensu KK i swobody związanej z
    > dostępem do większych środków w dowolnym momencie.

> [...]

    Popieram,niemal codziennie dzwonię do citi, żeby zapytać, ile mi
    jeszcze zostało...Zero komfortu i frajdy z posiadania rzekomo
    prestiżowej karty kredytowej. Gdyby nie te cholerne mile, karta dawno
    dostałaby bilet do wojska...

  • 64. Data: 2008-12-14 20:57:13
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 19:11:24 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A to dziwne, bo mi juz podnieśli na cholera wie ile, bo jak kartę
    > brałem, to miałem dochody 2500zł, nigdy nie składałem żadnych papierów,
    > a limit to mi chyba juz dali maksymalny z karty silver...

    Utwierdzam się w przekonaniu, że właśnie ta konserwatywna polityka
    udzielania kredytów w karcie sprawia, że Citi jest moim ulubionym bankiem
    jeśli chodzi o produkty kartowe.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 65. Data: 2008-12-14 21:00:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 16:54:00 +0100, Mithos napisał(a):

    > Ja powiem tak. MacBook PRO kosztował niedawno ponad 5k PLN. A nowa
    > wersja kosztuje ok 9k PLN. I tyle w tym temacie.

    No tak, ale myślałem, że mówimy o komputerze, nie o opadaniu szczęk
    kolegom.

  • 66. Data: 2008-12-14 21:01:30
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 16:13:48 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

> [...]
    > Taki do grania, czy do zastosowań specjalistycznych (choćby grafika), to
    > już nie. Sam monitor wysokiej klasy to jest wydatek rzędu 2k, a do tego

    No dobrze, ja wiem ile kosztuje jakiś tam komputer czy oprogramowanie.
    Chodzi mi o polemikę ze zdaniem, że za kwotę 2-3 tys. złotych nie sposób
    kupić komputera.

  • 67. Data: 2008-12-14 21:02:38
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 16:49:16 +0100, Mithos napisał(a):

    > Pewnie nawet za 1k PLN kupisz. Tak jak i auto za 1k PLN też kupisz.
    > Tyle, że niektórzy mają konkretne wymagania i wtedy muszą płacić więcej.

    Bardzo proszę, ja też chcę jeździć Astonem Martinem. Co nie zmienia
    faktu, że dziś spokojnie mogę podjechać na stację po gaz moją ibizką i z
    nawet zajechana karta z limitem 3 tys. styka na takie pierdółki ;-)

  • 68. Data: 2008-12-14 21:09:00
    Temat: Re: KK - pytań kilka [OT^2]
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Brzezi pisze:

    > az tak to nie :)

    > Trzeba wabic czyms pracownikow :) wiesz jak trudno jest znalesc dobrego
    > programiste? i do tego coraz wiecej chca zarabiac :)

    A ile oferujesz i gdzie wysłać cv? :-)

  • 69. Data: 2008-12-14 21:49:39
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 14 Dec 2008 10:38:44 -0800 (PST), t...@o...pl wrote:

    > Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, pewnie kartę wezmę w Citi. Mam tylko
    > pytanie czy lepiej iść do placówki czy np. na BP u tych miłych Pań,
    > które czasami wciskają karty też można?

    Na stacji masz szansę dostać atlas samochodowy lub coś w tym stylu. W
    oddziale chyba żadnych gratisów nie dają.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 70. Data: 2008-12-15 16:34:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > No tak, ale myślałem, że mówimy o komputerze, nie o opadaniu szczęk
    > kolegom.

    Koledzy mają takie same, więc raczej na nikim nie robi to wrażenia.

    Poza tym to był tylko przykład (osobiście nie jestem zwolennikiem
    MACów). Takie Sony Vaio też kosztuje w sensownej konfiguracji ponad 5k PLN.

    --
    Mithos