  • 11. Data: 2007-12-17 19:46:24
    Temat: Re: KK podglad przez net.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 08:25, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

    > A jak karte zamkniesz to przekonasz sie ile miesiecy wisi w BIKu jako
    > otwarta ;).

    Nie martw sie, szybko wyprosujesz to przez infolinie ;)

  • 12. Data: 2007-12-17 20:23:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-17 20:18, Jacek Osiecki stwierdził, że:

    > Przychodząc do oddziału Pekao udającego BPH? Bo chyba nie zdążyli wszystkich
    > przemalować... ;)

    Nidyrydy ;-) Przemalowali wszystko co mieli :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 13. Data: 2007-12-17 22:01:48
    Od: "mevis" <...@...pl>

    Jednak nie jest tak zle z ta allekarta bzwbk
    kupujac cos ich KK odejmuje kase nastepnie po paru dniach pojawia sie info
    ZAKUP
    a w kolejnym dniu info gdzie i za co
    z karta MC lukasa jest lepiej bo szybciej pelne info sie pojawia ale jadnak
    w obu kartach 2-5 dni trzeba czekac

  • 14. Data: 2007-12-17 22:17:36
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fk6c6m$k48$1@inews.gazeta.pl, *MK* wrote:

    > A jak karte zamkniesz to przekonasz sie ile miesiecy wisi w BIKu jako
    > otwarta ;).

    Moja blyskawicznie sami "zabrali" z BIKu.
    Co innego Rajfi. Musze sie kopsnac do oddzialu bo juz pol roku wisi, ale mi
    sie troche nie chce ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 15. Data: 2007-12-17 23:13:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 23:01, "mevis" <0...@...pl> wrote:
> [...]
    > a w kolejnym dniu info gdzie i za co
    > z karta MC lukasa jest lepiej bo szybciej pelne info sie pojawia ale jadnak

    faktycznie - na Moneykarcie mam juz szczegoly z 15-ego.