  • 1. Data: 2013-04-08 19:36:34
    Temat: [KK mBank] uznanie: KARTY PŁATNICZE - PROMOCJA
    Od: osa <w...@p...fm>

    Ktoś z szanownych ma pomysł co to może być?

    Data operacji 08-04-2013
    Data rozliczenia 08-04-2013
    Rodzaj operacji KARTY PŁATNICZE - PROMOCJA
    Kwota w walucie oryginalnej 0,55 PLN
    Kwota w walucie rozliczeniowej 0,55 PLN
    Kwota w walucie rachunku 0,55 PLN

  • 2. Data: 2013-04-09 21:55:21
    Temat: Re: [KK mBank] uznanie: KARTY PŁATNICZE - PROMOCJA
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    osa wrote:

> [...]
    >
    > Data operacji 08-04-2013
    > Data rozliczenia 08-04-2013
    > Rodzaj operacji KARTY PŁATNICZE - PROMOCJA

    A co powiedzieli na mLinii?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2013-04-09 22:02:56
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-04-09 21:55, Rafał Grzelak pisze:

    > A co powiedzieli na mLinii?

    Jeszcze nie dzwoniłem bo bardziej ufam odpowiedziom z p.b.b niż z
    mbankowej partyline ;) No ale skoro brak tu pomysłów to będę musiał
    zmierzyć się z niekompetencją mlinii... ale odwlekam to jak mogę ;)

  • 4. Data: 2013-04-09 23:21:23
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    osa wrote:

    > Jeszcze nie dzwoniłem bo bardziej ufam odpowiedziom z p.b.b niż z
    > mbankowej partyline ;) No ale skoro brak tu pomysłów to będę musiał
    > zmierzyć się z niekompetencją mlinii... ale odwlekam to jak mogę ;)

    Napisz co powiedza na mlinii i wtedy dopiero zaczniemy sie nad nimi
    pastwic. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2013-04-11 17:23:47
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-04-09 23:21, Rafał Grzelak pisze:
    > Napisz co powiedza na mlinii i wtedy dopiero zaczniemy sie nad nimi
    > pastwic. :)

    Dwukrotnie rozłączyło mnie w czasie przyjmowania dyspozycji wyjaśnienia
    przez 'dział wewnętrzny' bo mlinia nie miała pomysłu co to jest.
    Napisałem więc maila i poprosiłem o szczegóły, a w odpowiedzi dostałem
    baaaaardzo wymijające wyjaśnienia:

    "Uznanie rachunku nastąpiło w związku z programem rabatowym, który jest
    przy karcie kredytowej. Wyszukiwarka rabatów dostępna jest na stronie
    poniżej: http://www.mbank.pl/karty/program-rabatowy/wyszukiwa
    rka-rabatow/ ."

    Przejrzałem listę partnerów i nie przypominam sobie, żebym u któregoś
    robił zakupy. Wydaje mi się, że sami nie mają pomysłu dlaczego dostałem
    zwrot i próbują zamydlić mi oczy ;) No ale poprosiłem o wskazanie
    transakcji za z rabatem i zobaczymy co napiszą...

  • 6. Data: 2013-04-11 18:12:48
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Thu, 11 Apr 2013 17:23:47 +0200
    osa <w...@p...fm> wrote:

> [...]
    > dostałem zwrot i próbują zamydlić mi oczy ;) No ale poprosiłem o
    > wskazanie transakcji za z rabatem i zobaczymy co napiszą...

    Co za czasy, ludzie pieniadze dostaja, i jeszcze protestuja ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 7. Data: 2013-04-11 18:44:51
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Tomasz Chmielewski" wrote
    >Co za czasy, ludzie pieniadze dostaja, i jeszcze protestuja ;)

    Co się dziwisz, podatek zapłacić trzeba. A przy vincent-zaokrągleniach,
    będzie od przychodu wyższy.

  • 8. Data: 2013-04-11 19:01:27
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-04-11 18:12, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Co za czasy, ludzie pieniadze dostaja, i jeszcze protestuja ;)

    Trzeba narzekać aby ta wrodzona cecha obywateli kraju na Wisłą nie
    umarła ;) Nie mogę narzekać, że bank mi zabrał, to ponarzekam, że dał!
    Bo mógł przecież dać 55 tys. a nie nędzne 55 gr ;) Wtedy to nawet bym
    cicho siedział, a kasę wydał na przyjemności żeby nie było mowy o
    bezpodstawnym wzbogaceniu, a ewentualne żądanie zwrotu byłoby
    bezpodstawne ;)