  • 1. Data: 2013-04-08 13:07:47
    Temat: Alior - uwaga na prace serwisowe
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Historia z cyklu "nie widzimy pana, ale za to pana nie słyszymy" ;)

    1) zakładam 4-miesięczną lokatę przez internet - błąd przy wysyłaniu
    wniosku
    2) dzwonię na 19 502, loguję się numerem klienta i pinem
    - konsultant nie widzi moich danych, prosi o ponowne logowanie,
    dalej nie widzi, wpisuje sam mój numer klienta, nie pomaga, prosi
    o rozłączenie się i ponowne połączenie
    3) czynię tak, konsultantka znowu mnie nie widzi i wyjawia,
    że trwają prace serwisowe, które mają sie rzekomo zakończyć
    w ciągu godziny

    The End :)