  • 1. Data: 2012-04-24 13:47:10
    Temat: KK - limit a przychody
    Od: W <w...@w...pl>

    Witam,
    o jaki limit względem przychodów (wielokrotność) można relatywnie
    bezpiecznie wnioskować żeby zminimalizować szansę odrzucnia wniosku?

    w.

  • 2. Data: 2012-04-24 17:44:35
    Temat: Re: KK - limit a przychody
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > o jaki limit względem przychodów (wielokrotność) można relatywnie
    > bezpiecznie wnioskować żeby zminimalizować szansę odrzucnia wniosku?

    Gdy ja złożyłem wniosek o zamknięcie KK w mBanku, mBank w odpowiedzi
    zaproponował mi zwiększenie limitu. W odpowiedzi -- zastrzegłem kartę.
    W 3 dni później mBank przysłał m@il, w którym przyznał, iż przyjął do
    swej wiadomości wniosek o zamknięcie karty.

    W kiosku powiedziano mi, że mam zadzwonić i zgłosić chęć wypowiedzenia KK,
    po czym mBank przyśle mi coś, co mam podpisać i wysłać listem poleconym
    lub zanieść do kiosku. Przez telefon powiedziano mi, że tak było kiedyś,
    ale teraz jest inaczej.

    Jaki limit? IMO zapytaj w banku lub poproś o największy możliwy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-04-24 22:00:38
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 24.04.2012 13:47, W pisze:
    > Witam,
    > o jaki limit względem przychodów (wielokrotność) można relatywnie
    > bezpiecznie wnioskować żeby zminimalizować szansę odrzucnia wniosku?
    >
    > w.

    Też się zastanawiałem o jaki limit wnioskować. Pani w banku mi
    podpowiedziała, żebym napisał maksymalny na jaki pozwala ta karta, a oni
    i tak dadzą ile chcą. No i przyznali ile wnioskowałem.. dodam, że
    zarobki mam marne..

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 4. Data: 2012-04-25 09:17:46
    Od: W <w...@w...pl>

    kranu wystukał, co następuje:

> [...]
    > podpowiedziała, żebym napisał maksymalny na jaki pozwala ta karta, a oni
    > i tak dadzą ile chcą. No i przyznali ile wnioskowałem.. dodam, że

    OK, dzięki :)

  • 5. Data: 2012-04-25 21:19:06
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 25.04.2012 09:17, W pisze:
    > kranu wystukał, co następuje:

    > OK, dzięki :)

    Niby fajnie, tylko ja teraz muszę się udać do banku z wnioskiem o
    zmniejszenie limitu bo przy karcie widniejącej w BIK z limitem
    8-krotności moich zarobków nigdzie nie dostanę kredytu nawet na rower:P

  • 6. Data: 2012-04-25 21:34:31
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kranu <k...@l...pl> napisał(a):

    > Niby fajnie, tylko ja teraz muszę się udać do banku z wnioskiem o
    > zmniejszenie limitu bo przy karcie widniejącej w BIK z limitem
    > 8-krotności moich zarobków nigdzie nie dostanę kredytu nawet na rower:P

    Do niedawna miałem w mBanku kartę z limitem w wielkości 20-krotności moich
    zarobków - a proponowali limit znacznie większy, tylko nie wziąłem. :P

    A pisząc już bardziej poważnie, Pani na dezinfolinii stwierdziła, że zdolność
    kredytowa jest obcinana o jedynie 4% limitu karty.

  • 7. Data: 2012-04-25 22:41:17
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > A pisząc już bardziej poważnie, Pani na dezinfolinii stwierdziła, że zdolność
    > kredytowa jest obcinana o jedynie 4% limitu karty.

    Nie zapomniała dodać, że mówi wyłącznie o swoim banku? Bo inny może to
    traktować jako 6, 10, 50, jak i 200%.

  • 8. Data: 2012-04-27 08:53:28
    Od: Michał Politowski <r...@r...address>

    On Wed, 25 Apr 2012 20:41:17 +0000 (UTC), Konfabulator
    <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Nie zapomniała dodać, że mówi wyłącznie o swoim banku? Bo inny może to
    > traktować jako 6, 10, 50, jak i 200%.

    Jeśli dobrze kojarzę, rekomendacja KNF nakazuje uwzględnienie kart
    jako miesięcznej raty pięcioletniego kredytu konsolidacyjnego na sumę
    limitów.
    Bank może pewnie przyjąć więcej, ale który by chciał?

    --
    Michał Politowski
    Talking has been known to lead to communication if practiced carelessly.