  • 1. Data: 2012-04-24 12:02:37
    Temat: euro w mbank - jak wyplacic w pln
    Od: "Birmax" <P...@w...pl>

    Mam euro na koncie prywatnym w mbanku.
    Jak euro zamienic na pln. Czy ew. wyplacic euro w bankomacie i pojsc do
    kantoru :-)

  • 2. Data: 2012-04-24 12:08:18
    Temat: Re: euro w mbank - jak wyplacic w pln
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Birmax" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam euro na koncie prywatnym w mbanku.
    > Jak euro zamienic na pln. Czy ew. wyplacic euro w bankomacie i pojsc do
    > kantoru :-)

    Mozna i tak jak ktos lubi i mu sie to oplaca,
    albo przelew z konta walutowego na zlotowkowe (kurs kupna banku)

  • 3. Data: 2012-04-24 12:48:53
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Birmax wrote:

    > Mam euro na koncie prywatnym w mbanku.
    > Jak euro zamienic na pln. Czy ew. wyplacic euro w bankomacie i pojsc
    > do kantoru :-)

    Najwygodniej albo jakis kantor internetowy (koszt to 5pln za przelew
    sepa), albo sprzedac po kursie banku przelewajac z emax eur na ekonto.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl