  • 1. Data: 2005-11-27 12:40:35
    Temat: KK - doładowanie telefonu prepaid
    Od: "Darek" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam i pytam
    Czy doładowanie telefonu prepaid przy użyciu karty kredytowej w bankomacie
    jest traktowane jako transakcja gotówkowa, czy też bezgotówkowa? A konkretnie
    w moim przypadku to jest: KK - mBank, bankomat - Euronet, telefon Tak Tak.
    Dzięki z góry za odpowiedź.
    Darek

  • 2. Data: 2005-11-27 12:57:48
    Temat: Re: KK - doładowanie telefonu prepaid
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Darek" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    konkretnie
    > w moim przypadku to jest: KK - mBank, bankomat - Euronet, telefon Tak Tak.

    Strone mBanku wylaczyli?
    bezgotowkowa

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-11-27 13:21:23
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

> [...]
    > Czy doładowanie telefonu prepaid przy użyciu karty kredytowej w bankomacie
    > jest traktowane jako transakcja gotówkowa, czy też bezgotówkowa?

    Dla kart Citibanku jest to transakcja bezgotówkowa (brak prowizji za wyplate
    i nie obciaza odsetkami od razu).

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 4. Data: 2005-11-27 15:25:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Darek napisał(a):
> [...]
    > w moim przypadku to jest: KK - mBank, bankomat - Euronet, telefon Tak Tak.

    Jest to _zakup_ doładowania.

  • 5. Data: 2005-11-27 15:58:10
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Darek napisał(a):
> [...]
    > w moim przypadku to jest: KK - mBank, bankomat - Euronet, telefon Tak Tak.

    Jest bezgotówkowa nie tylko przy użyciu karty kredytowej, ale także
    obciążeniowej i debetowej, niezależnie od banku wydającego kartę oraz
    własciciela bankomatu. Jedyne wymaganie to aby system karciany był
    obsługiwany przez bankomat.

    Przemek

  • 6. Data: 2005-11-27 17:55:51
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, czyli teraz pozostaje mi się wybrać do
    bankomatu.
    Pozdrawiam.
    Darek

  • 7. Data: 2005-11-27 19:01:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Darek napisał(a):
    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, czyli teraz pozostaje mi się wybrać do
    > bankomatu.

    Doładuj ze stron Twojego operatora za pomocą KK. Przy czym wymagana jest
    weryfikacja - pierwszy zakup doładowania tylko poprzez przelew.

    Albo w bankomacie aktywuj doładowanie przez SMS za pomocą danej KK.

  • 8. Data: 2005-11-27 19:49:28
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Doładuj ze stron Twojego operatora za pomocą KK. Przy czym wymagana jest
    > weryfikacja - pierwszy zakup doładowania tylko poprzez przelew.

    W przypadku tak taka - a to o nim jest mowa w tym wątku, doładowanie
    na www.doladowania.era.pl nie wymaga weryfikacji.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2005-11-27 19:53:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Liwiusz napisał(a):

    > W przypadku tak taka - a to o nim jest mowa w tym wątku, doładowanie
    > na www.doladowania.era.pl nie wymaga weryfikacji.

    Regulamin świadczenia usługi Uzupełnienia kont Era Tak Tak

    Załącznik nr 2
    Szczegółowe zasady korzystania z usługi Zasilenia kont Era Tak Tak przy
    płatnościach kartą płatniczą

    1. Transakcji kartą płatniczą może dokonać jedynie Usługobiorca
    zweryfikowany.
    2. Usługobiorcą zweryfikowanym jest Usługobiorca który w ramach
    procesu weryfikacji dokonał co najmniej jednej transakcji zakupu
    Zasilenia Era Tak Tak poprzez przelew na konto bankowe Spółki, lub
    dokonania co najmniej jednej transakcji zakupu Zasilenia Era Tak Tak w
    bankomatach obsługiwanych przez Spółkę w zakresie świadczenia usługi
    Zasilenia Era Tak Tak.
    3. Proces weryfikacji określony w ust. 2 należy przeprowadzić dla
    każdej karty płatniczej z osobna.
    4. Spółka może wymagać od Użytkownika ponownego przejścia procesu
    weryfikacji określonego w ust. 2
    5. Proces rozliczenia transakcji odbywa się na bezpiecznych stronach
    Polcardu.
    6. Dzienne doładowanie pojedynczego numeru telefonu przy płatności
    kartą płatniczą nie może przekroczyć 150 PLN (sto pięćdziesiąt złotych).
    7. Jeden numer telefonu możne być doładowany przy płatności kartą
    płatniczą tylko raz dziennie

  • 10. Data: 2005-11-27 20:35:56
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Regulamin świadczenia usługi Uzupełnienia kont Era Tak Tak
    [...]

    Płaciłem kartą kredytową i doładowanie miałem w ciągu kilkudziesięciu
    sekund, nawet za pierwszym razem.

    > 6. Dzienne doładowanie pojedynczego numeru telefonu przy płatności
    > kartą płatniczą nie może przekroczyć 150 PLN (sto pięćdziesiąt złotych).

    A w jaki sposób można doładować za 500zł?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz