  • 1. Data: 2005-12-20 08:26:22
    Temat: KK Orange mBank
    Od: "Darek Nowak" <b...@g...pl>

    ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2005-12-20 08:28:50
    Temat: Re: KK Orange mBank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Darek Nowak <b...@g...pl> wrote:
    > ktoś coś wie?

    No ba! ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-20 09:51:42
    Od: Michal M <w...@...pl>

    KK profit (orange) jest wydawana chyba przez bz wbk...

  • 4. Data: 2005-12-20 10:13:50
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > No ba! ;)
    >
    > --

    Subskrybuje Twój newsletter, więc na stronie prnews.pl chciałem podać
    swojego maila, aby przeczytać cały artykuł, przekierowuje mnie do strony
    http://prnews.pl/check.php która jest pusta, biała, nic na niej nie ma.
    Hmmm..., kiedyś tak nie było i mogłem wszystko swobodnie czytać.
    Czy to ja mam coś z kompem? Czy o co chodzi?

    Pozdr.
    MM

  • 5. Data: 2005-12-20 11:03:44
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > No ba! ;)

    a mSIM moze tez bedzie ????

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea występków jakich jeszcze nie było ...

  • 6. Data: 2005-12-20 11:05:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mmmaslov <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > niej nie ma. Hmmm..., kiedyś tak nie było i mogłem wszystko swobodnie
    > czytać. Czy to ja mam coś z kompem? Czy o co chodzi?

    Kliknij przez linka z newslettera - powinno byc dobrze - a jak nie daj znac
    na priva

  • 7. Data: 2005-12-20 11:17:04
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Kliknij przez linka z newslettera - powinno byc dobrze - a jak nie daj
    > znac na priva

    Ale przecież w newsletterze jest info o tym tylko w subjekcie..., a w treści
    newslettera nie ma linka :)
    Chyba, że jest a ja nie widze :))
    Co by nie było, na szczęście strona się odblokowała i po wpisaniu maila już
    wszystko jest widoczne.
    btw, jak dla mnie to super wiadomość, to mnożenie kart kredytowych zaczęło
    mnie powoli męczyć.
    Niech tak zrobią, to przechodzę z bezetu do mBanku definitywnie.

    Pozdr.
    MM

  • 8. Data: 2005-12-20 11:28:25
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Niech tak zrobią, to przechodzę z bezetu do mBanku definitywnie.

    Ciekawe czy PROFIT będzie?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 9. Data: 2005-12-20 11:31:49
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Ciekawe czy PROFIT będzie?

    No tak, inaczej co za sens tej karty?
    Tylko w takim wypadku ma to ręce i nogi.
    MM

  • 10. Data: 2005-12-22 21:54:42
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > No ba! ;)

    Nie wierzyłbym zbytnio w to co pisze PRNews :) powód - nie przeczytałem całego
    artykułu, ale sam nagłowek mi wystarczył "...karta kredytowa mBanku i firmy
    Orange!"

    Od kiedy Orange to firma? To tylko marka PTK Centertel :) Panowie ReDaKtOrZy -
    lepsza jakość niż ilość wypocin :)

    --
    Jarek