  • 1. Data: 2003-01-13 18:15:01
    Temat: KK EC/MC PKO BP SA
    Od: " " <t...@g...pl>

    Czy ktos juz z grupowiczow przerabial juz temat karty j.w? Jakie sa
    praktyczne wady i zalety tej karty - chodzi mi przede wszystkim o kontakt z
    bankiem, mozliwosci dodzwonienia sie do obslugi.
    Chcialbym tez potwierdzenia lub zaprzeczenia informacji, ktora zdobylem z
    dwoch zrodel a jest ona sprzeczna. Otoz tzw. udzial wlasny wlasciciela, gdy
    zginie mu karta a ktos dokona nia operacji, jest suma transakcji na kwote
    pow. 200 PLN czy chodzi o kazda transakcje na pow. 200 PLN. Czyli jesli
    zlodziej-znalazca sie nia posluzy, to kosztuje mnie to nie wiecej niz 200 PLN
    czy chodzi o kazda transakcje ponizej 200 PLN a moze ich byc nieskonczenie
    wiele?
    Sprawa dotyczy tez - podejrzewam - bankow - innych wystawcow podobnych kart.

    Dzieki

  • 2. Data: 2003-01-14 09:18:14
    Temat: Re: KK EC/MC PKO BP SA
    Od: "Krzysztof Kowalewski" <K...@N...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    PLN
    > czy chodzi o kazda transakcje ponizej 200 PLN a moze ich byc nieskonczenie

    Z regulaminu karty:

    "1. Na życzenie Posiadacza karty głównej, PKO BP SA może przejąć
    odpowiedzialność za zobowiązania finansowe powstałe w wyniku transakcji
    dokonanych przy użyciu utraconej karty kredytowej, na 24 lub 48 godzin przed
    zgłoszeniem utraty karty kredytowej, z zastrzeżeniem § 52.
    2. Przejęcie odpowiedzialności, o której mowa w ust. 1, staje się skuteczne
    po upływie odpowiednio 24 lub 48 godzin od chwili zgłoszenia życzenia.
    3. PKO BP SA przejmuje odpowiedzialność w zakresie, o którym mowa w ust. 1,
    od kwoty 200 zł."

    Przejmuje odpowiedzialność... za zobowiązania finansowe (zakres ust. 1) od
    kwoty 200zł - to znaczy chyba, że całość zobowiązań ma przekroczyć tę kwotę,
    czyli suma transakcji. Ale rzeczywiście, może to być trochę niejasne.

    Krzysztof