  • 51. Data: 2008-01-26 15:41:58
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 15:20, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > : Jesli na konto wplacasz tylko srodki pod rozliczenia transakcji
    > : internetowych, to otrzymujesz fajnego darmowego prepaida :)
    >
    > Rozumiem każde słowo i nie rozumiem całości.

    Nie masz srodkow na koncie - nie zautoryzuje sie zadna transakcja
    internetowa z podaniem numerow karty przypisanej do konta.
    Chcesz cos kupic - przerzucasz srodki z konta oszczednosciowego (lub
    zasilasz w inny sposob) , przeprowadzasz transakcje i jestes spokojny,
    ze udostepniasz pod nia tylko srodki lezace na koncie. Transakcja
    zakonczona - konto puste.
    Typowo jak karta prepaid.

  • 52. Data: 2008-01-26 18:44:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 4...@l...goo
    glegroups.com

[...]

    OK. Rozumiem, choć chyba karta prepaid nie nakazuje wpłacania tuż przed
    transakcją określonych (równych sumie transakcji) kwot, ale pozwala także
    na trzymanie pieniędzy na tak zwany wszelkim wypadek. No i pod tym względem
    Polbank nie wyróżnia się chyba niczym. Może tylko tym, że z oszczędzającego
    można teoretycznie bezpłatnie przelać dowolną liczbę razy w dowolnym czasie.
    Teoretycznie, w bo w praktyce te (z mego na mój) przelewy właśnie szwankowały
    u mnie. :)

    Innymi słowy -- podobny prepeid można zrobić chyba niemal wszędzie. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 53. Data: 2008-01-26 19:21:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 18:44, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Innymi słowy -- podobny prepeid można zrobić chyba niemal wszędzie. :)

    Ale nie w tej cenie :)

  • 54. Data: 2008-01-26 22:30:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" a...@f...goo
    glegroups.com

    > Innymi słowy -- podobny prepeid można zrobić chyba niemal wszędzie. :)

    : Ale nie w tej cenie :)

    0. Myślałem, że karty debetowe są zazwyczaj za free.
    (widocznie filtruję banki i podświadomie odrzucam
    te, które za taką kartę sobie liczą)

    1. Co z tego, że w Polbanku można przelewać dowolną liczbę razy
    z oszczędzającego na gotówkowy, skoro w istocie w ogóle nie
    mogę od dziesięciu dni przelewać tam z żadnego na żaden? :)

    --
    ____