  • 1. Data: 2003-08-13 14:36:33
    Temat: KK BPH PBK - opinia
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    No jak na ten bank to calkiem sprytnie im to poszlo, mimo ograniczeniu
    limitu do 1k, i 1 upominanaia sie przez infolinie o kontakt oddzialu,
    wszystko przebieglo raczej bez wiekszych problemow. Pani ktora zajmowala sie
    mna pilotowala cala sprawe i w przypadku watpliwosci dzwonila do mnie. Dzis
    przyszedl PIN i poszedlem odebrac karte - bardzo ladna - MC z AE Krakow.
    Dostalem regulamin, warunki ubezpieczenia, kopie umowy kredytowej, TOiP, i 2
    male karteczki z informacjami w przypadku zastrzegania karty.

    Ogolnie caly proces dosc pozytywnie - choc aby otrzymac karte na
    uproszczonych warunkach trzeba przyniesc duzo papierkow.

    Pobrali mi tez oplate za cos - cos ok 8 zl - za co to sie pewnie dowiem na
    wyciagu :)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-08-14 18:45:24
    Temat: Re: KK BPH PBK - opinia
    Od: "dracula" <d...@h...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pobrali mi tez oplate za cos - cos ok 8 zl - za co to sie pewnie dowiem na
    > wyciagu :)

    karta ze zdjeciem czy bez?
    :-)

    to chyba jest odpowiedz....

    *******************
    dracula

  • 3. Data: 2003-08-14 23:01:44
    Od: "JaKi" <j...@W...onet.pl>

    > karta ze zdjeciem czy bez?
    > :-)
    >
    > to chyba jest odpowiedz....

    tak, ale w TOiP jest 15 PLN :) chyba ze jakiegos 50% bonusa dostalem :D

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-08-15 06:42:23
    Od: <t...@g...pl>

    Powazna wada KK BPH PBK jest - w przypadku gdy nie masz konta w tym banku -
    brak mozliwosci podgladu transkacji na jej rachunku.
    Zrobili przyjemny produkt ale nie do konca :((
    KK Citi ma taka mozliwosc. I chyba jest to jedyna taka karta.

  • 5. Data: 2003-08-15 09:35:25
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    t...@g...pl wrote:
> [...]
    > Zrobili przyjemny produkt ale nie do konca :((
    > KK Citi ma taka mozliwosc. I chyba jest to jedyna taka karta.

    Chyba nie jedyna. Podgląd ma Visa WBK i MC Lukasa.

    Michał

  • 6. Data: 2003-08-15 09:38:52
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl>
> [...]
    > Zrobili przyjemny produkt ale nie do konca :((
    > KK Citi ma taka mozliwosc. I chyba jest to jedyna taka karta.

    AFAIK w BZWBK też tak można - podgląd bez konta.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-08-16 22:58:46
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pią, 15 sie 2003 at 09:38 GMT,
    Bogdan B. <b...@h...pl> napisał(a):
    > Użytkownik <t...@g...pl>
    > banku -
    >
    > AFAIK w BZWBK też tak można - podgląd bez konta.

    Ja tak mam. Widzę tylko rachunek karty.

    Jurek

  • 8. Data: 2003-08-17 10:34:48
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia sob, 16 sie 2003 at 22:58 GMT,
    Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> napisał(a):
    > Ja tak mam. Widzę tylko rachunek karty.

    Ciekawe dlaczego dostałem podziękowanie za tego maila od autorespondera
    citigroup

    "Thanks for your e-mail.
    I am currently out of office.
    Please contact xxxxxxxxxxxxxxxxxxx"