  • 21. Data: 2009-05-04 12:31:03
    Temat: Re: Jutro najwazniejsza astrologicznie data w roku...
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dzieki.

    D.

  • 22. Data: 2009-05-04 12:48:48
    Temat: Re: Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On May 4, 8:15 am, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Tradowac jeszcze 64 lata? Ale mi zyczysz.
    >
    > Dzieki.
    >
    > D.

    To jeszcze gielda bedzie wtedy istaniala ? Mam cicha nadzieje ze
    ludzkosc kiedys zmadrzeje , i wymysli cos bardziej pozytecznego ,ale
    historia znowu mowi ze nigdy . Nie jestes kobieta wiec zapytam ile
    sobie juz wiosen liczysz , ze jeszcze 64 lata chcesz sie meczyc , ,
    ale to chyba pasja ktorej i tak nie odpuscisz ,
    U ciebie nie chodzi o kase , inne rzeczy tu maja wplyw .
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-05-04 12:54:07
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    64+36 = 100

    D.

  • 24. Data: 2009-05-04 16:54:23
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    nie wiedziałem ale wiem :-) dołaczam się zyczac wielu sukcesów szczegolnie
    tych którymi zechcesz sie dzielić :-)
    ale przede wszystkim zdrówka.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 25. Data: 2009-05-04 19:07:51
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Ahh...to o to chodziło ;-)
    Nie wiedziałem. Wszystkiego najlepszego Dieter.

    --
    Bugatti

  • 26. Data: 2009-05-04 19:10:25
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>