  • 11. Data: 2009-05-04 07:41:32
    Temat: Re: Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > nawet nie wiem czy wam można powiedziec... ale może jakiś bystrzak się
    > domyśli... Dieter, to konkurs dla amatorów, ty nie możesz startowac, he he...
    >
    > --

    wch wy astrolodzy z Bożej łaski... skompromitowaliście się na maksa... 04.05 są
    URODZINY DIETERA... Dieter, nie będę ci życzył pieniędzy, milionów pipsów ani
    innych głupot... życzę zdrówka i powodzenia w życiu osobistym... i to zupełnie
    wystarczy...

  • 12. Data: 2009-05-04 07:52:22
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    ani
    > innych głupot... życzę zdrówka i powodzenia w życiu osobistym... i to

    Jeżeli to prawda, to się przyłączę, a dla wzmocnienia powodzenia życzę
    jednak chociaż parę tych pipsów dziennie.

    kc

  • 13. Data: 2009-05-04 07:56:47
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dzieki chlopaki za zyczenia. Jak kiedys sie spotkamy, to zaprosze Was na
    lody.

    D.

  • 14. Data: 2009-05-04 08:10:21
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Dzieki chlopaki za zyczenia. Jak kiedys sie spotkamy, to zaprosze Was na
    > lody.

    Patrzcie patrzcie, lodami się chce wykpić .... Flacha 0,7 spirytusu
    rozrabianego z miodem, albo najlepiej dwie inaczej nie rozpoczynamy gatki

    P.S. Pozdrawiam i ja :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2009-05-04 08:19:58
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dobra, bedzie flacha. Teraz juz wiesz dlaczego pisalem o kosztach. Dziekuje.

    D.

  • 16. Data: 2009-05-04 09:58:05
    Od: r...@p...fm

    On 4 Maj, 10:19, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Dobra, bedzie flacha. Teraz juz wiesz dlaczego pisalem o kosztach. Dziekuje.
    >
    > D.

    ---------------------------------

    Najlepszego Dieter.

    Pozdro
    Robson

  • 17. Data: 2009-05-04 10:38:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dziekuje.

    D.

  • 18. Data: 2009-05-04 11:01:19
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    > IMO najważniejsza data w tym roku to 22.07.

    No dobrze - wiadomo - zaćmienie słońca. Ale jakie to ma mieć przełożenie na
    giełdę? Skok w górę, skok w dół czy może zawieszenie notowań?

    Flyte

    PS. 100 lat Dieter.

  • 19. Data: 2009-05-04 12:15:18
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tradowac jeszcze 64 lata? Ale mi zyczysz.

    Dzieki.

    D.

  • 20. Data: 2009-05-04 12:22:09
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    Fakt przeciez wspominal ze jest Bykiem , a no to Dieter trzymaj sie
    chlopie , duzo zdrowka zycze , reszte wywalczysz sam bo przeciez
    inaczej nie ma satysfakcji ze cos sie osiagnelo .
    Pozdrawiam serdecznie
    Andrzej