  • 1. Data: 2013-04-17 16:13:38
    Temat: Jeszcze więcej zielonych wiśni od Chucka! (250 + 700)
    Od: pws <p...@g...com>

    Panowie, wiem że był już taki temat, a chyba nawet 2... Więc z góry przepraszam za
    spam ;)

    Tam jednak wszyscy ograniczali się tylko do otwierania Konta Godnego Polecenia.

    A można przecież otworzyć do tego 2 inne produkty banku i zyskać w sumie aż 250 zł za
    polecenie + 700 zł za KGP.
    Te produkty to: Limit w Koncie oraz Karta Kredytowa.

    Warunki są naprawdę banalne... Wystarczy jednokrotne skorzystanie z limitu min. 5000
    zł i 9 transakcji kartą kredytową na przysłowiową złotówkę.
    Potem premie wpadają, a my pozbywamy się zbędnych produktów. :)

    Trzeba jednak pamiętać, że premie dostaniemy tylko w wypadku otwierania wszystkich
    produktów w tym samym dniu.

    Jeśli więc chcesz otworzyć którykolwiek z produktów biorących udział w Programie
    Poleceń BZ WBK, to proszę o kontakt na maila: pws [małpa] onet.pl

    Postaram się wszystko wyjaśnić i dokładnie opisać.

    pws[małpa]onet.pl

  • 2. Data: 2013-04-17 16:49:56
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    można prosić linka do regulaminu tych dodatkowych
    wiśni za kartę kredytową, za kredyt gotówkowy
    i za limit w koncie?

  • 3. Data: 2013-04-17 17:14:49
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > można prosić linka do regulaminu dodatkowych wiśni?

    konkretnie 12 kwietnia uruchomiono 4 produkty, tj.:

    1. konto godne polecenia - ROR
    2. kredyt gotówkowy 3370 zł w placówce bzwbk
    3. karta kredytowa silver 1614 zł NA KLIK
    4. limit kredytowy w ROR 2.412 zł NA KLIK

    interesuje mnie czy oraz ewentualnie ile wiśni
    można zdobyć za produkty 2), 3) i 4)

  • 4. Data: 2013-04-17 18:36:06
    Od: p...@g...com

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 17:14:49 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:

> [...]
    >
    > 3. karta kredytowa silver 1614 zł NA KLIK
    >
    > 4. limit kredytowy w ROR 2.412 zł NA KLIK
    >

    > interesuje mnie czy oraz ewentualnie ile wiśni

    A Ty otwierałeś z czyjegoś polecenia? Poza tym liczą się tylko otwarcia w oddziale z
    drukiem polecenia...

  • 5. Data: 2013-04-17 22:14:48
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > A Ty otwierałeś z czyjegoś polecenia?
    > Poza tym liczą się tylko otwarcia
    > w oddziale z drukiem polecenia...

    konto było otwierane w oddziale bez druku
    polecenia - czy tzn. że jedyne na co mogę
    liczyć to 700zł za konto GODNE i nic więcej?

  • 6. Data: 2013-04-18 08:35:21
    Od: p...@g...com

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 22:14:48 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:

    > konto było otwierane w oddziale bez druku
    >
    > polecenia - czy tzn. że jedyne na co mogę
    >
    > liczyć to 700zł za konto GODNE i nic więcej?

    No to w takim wypadku raczej tylko to...

  • 7. Data: 2013-04-23 09:58:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 17 Apr 2013 09:36:06 -0700 (PDT), p...@g...com wrote:

    >Poza tym liczą się tylko otwarcia w oddziale z drukiem polecenia...
    Mozesz wskazac punkt regulaminu ktory nakazuje otwarcie w oddziale?

    WAM

  • 8. Data: 2013-04-23 10:59:59
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 09:58:31 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

    > Mozesz wskazac punkt regulaminu ktory nakazuje otwarcie w oddziale?
    >

    > WAM
    >
    > --
    >
    > mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem

    Fakt, nie ma takiego punktu, jednak na blogu banku proszą o otwieranie kont w
    oddziałach.
    http://blog.bzwbk.pl/2013/03/iii-edycja-programu-pol
    ecen#comment-25085
    http://blog.bzwbk.pl/2013/03/iii-edycja-programu-pol
    ecen#comment-25373

    Głupio zrobili, że mnie można kurierowi dać tej nieszczęsnej kartki, skoro może on
    wziąć umowę, ksero dowodu i włożyć do zwrotnego foliopaku. Czytałem gdzieś, że ktoś
    tak otworzył, ale ciekawe co w takim wypadku z premią za polecenie...

  • 9. Data: 2013-04-23 19:44:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 23 Apr 2013 01:59:59 -0700 (PDT), pws <p...@g...com>
    wrote:

    >Fakt, nie ma takiego punktu, jednak na blogu banku proszą o otwieranie kont w
> [...]
    lecen#comment-25373

> [...]
    tak otworzył, ale ciekawe co w takim wypadku z premią za polecenie...

    Ja dałem kurierowi kartkę z poleceniem (od Ciebie).
    Niestety rozpocząłem procedurę wcześniej niż dostałem od Ciebie maila
    z info że nie można przez kuriera :)

    Regulamin nie zabrania, jak nie wypłacą to będę reklamował ;))

    WAM

  • 10. Data: 2013-04-24 09:33:45
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 19:44:51 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

> [...]
    >
    > z info że nie można przez kuriera :)
    >

    > Regulamin nie zabrania, jak nie wypłacą to będę reklamował ;))

    Ok, może dadzą, skoro regulamin tego nie precyzuje. Jbc, to reklamacja...

    Już była podobna sytuacja:
    http://livesmarter.pl/bzwbk-konto-godne-polecenia-pr
    omocja-700-zl-czeka-na-ciebie/#comment-5136
    http://livesmarter.pl/bzwbk-konto-godne-polecenia-pr
    omocja-700-zl-czeka-na-ciebie/#comment-5152
    http://livesmarter.pl/bzwbk-konto-godne-polecenia-pr
    omocja-700-zl-czeka-na-ciebie/#comment-5244

    Przejrzyj sobie te komentarze. Tylko ciekawe co z logowaniem w pierwszym dniu.
    Chociaż tutaj też może nie będzie aż tak rygorystycznie...
    http://blog.bzwbk.pl/2013/03/iii-edycja-programu-pol
    ecen#comment-25739