eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi reklamacji › Jakosc obslugi reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jakosc obslugi reklamacji
    Date: Wed, 4 Feb 2009 15:15:03 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 9
    Message-ID: <gmc7j7$nqi$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1233756583 24402 87.239.217.30 (4 Feb 2009 14:09:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Feb 2009 14:09:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:472905
    [ ukryj nagłówki ]

    Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
    Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
    chodzi mi o "zwykłych" klientów.

    U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1