  • 1. Data: 2003-07-01 16:43:46
    Temat: Jaki bank????
    Od: "Szwed" <a...@g...pl>

    Witam

    Podpowiedzcie mi w jakim banku najlepiej zalozyc konto. Chodzi mi o konto
    osobiste, przelewy elektroniczne, jednym slowem najmniejsze oplaty,
    najlepszy i najwygodniejszy elektroniczny dostep do pieniedzy :-)

    Pozrdawiam
    Arek

  • 2. Data: 2003-07-01 17:26:20
    Temat: Re: Jaki bank????
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Szwed wrote:
> [...]
    > konto osobiste, przelewy elektroniczne, jednym slowem najmniejsze
    > oplaty, najlepszy i najwygodniejszy elektroniczny dostep do pieniedzy

    Trochę zbyt ogólnie napisałeś ;)
    Powiedz czy będziesz wpłacał gotówkę (potrzebny fizyczny oddział), jakie
    rodzaje kart Cię interesują, ile przelewów robisz średnio w miesiącu,
    jakie bankomaty masz w okolicy, czy oprocentowanie jest istotne etc...
    Idealnego banku nie ma, trzeba szukać konkretnych ofert korzystnych dla
    siebie :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-07-01 19:47:03
    Od: "Szwed" <a...@g...pl>

> [...]
    > jakie bankomaty masz w okolicy, czy oprocentowanie jest istotne etc...
    > Idealnego banku nie ma, trzeba szukać konkretnych ofert korzystnych dla

    Wplat gotowkowych nie bedzie, beda same przelewy na konto. Z tego konta
    potrzebuje regulowac wszystkie oplaty i swiadczenia. Potrzebuje 2 karty
    platnicze do robienia zakupow.
    Czy 2 osoby nie spokrewnione ze soba moga zalozyc wspolne konto?

    Pozdrawiam
    Arek

  • 4. Data: 2003-07-01 19:58:36
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Szwed" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > platnicze do robienia zakupow.
    > Czy 2 osoby nie spokrewnione ze soba moga zalozyc wspolne konto?

    polecam mBank, jeżeli chodzi o karty to prócz debetowej o KKredytową

  • 5. Data: 2003-07-01 20:41:08
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Szwed wrote:

    > Wplat gotowkowych nie bedzie, beda same przelewy na konto. Z tego
    > konta potrzebuje regulowac wszystkie oplaty i swiadczenia. Potrzebuje
    > 2 karty platnicze do robienia zakupow.

    No to mBank sam się nasuwa na myśl :)
    Niskie albo zerowe podstawowe opłaty, niezłe oprocentowanie. Ale uważaj:
    zakładanie rachunku trochę potrwa. I potraktuj ten bank jako
    samoobsługowy (IVR i internet).

    > Czy 2 osoby nie spokrewnione ze soba moga zalozyc wspolne konto?

    W wielu bankach można, w mBanku nie wiem (ale pewnie też nie ma
    kłopotu).

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-07-02 07:53:09
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

> [...]
    > platnicze do robienia zakupow.
    > Czy 2 osoby nie spokrewnione ze soba moga zalozyc wspolne konto?

    Lukas Bank, 2 osoby mogą.
    Załatwisz wszystko w ciągu 10 minut w oddziale, na umowę z mBanku będziesz
    czekał tydzień

    AO

  • 7. Data: 2003-07-03 19:48:28
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Załatwisz wszystko w ciągu 10 minut w oddziale, na umowę z mBanku będziesz
    chyba że natrafisz na 20 osobowy sznureczek ludzi płacących raty (bez
    prowizji) za suszarki, pralki, telewizory etc. wtedy z 10 zrobi się 100
    minut :))
    Pozdrawiam
    Paweł