  • 1. Data: 2003-07-01 14:17:10
    Temat: płatność kartą w Czechach
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Będę płacić w Czechach kartą (kilka tys. koron). Mogę zapłacić
    następującymi kartami:
    VE mBank
    VE Lukas
    Maestro BZ WBK
    i ewetualnie Maestro (prepaid) ING BŚ (tego jeszcze nie mam ale planuję
    kupić).

    Którą kartą wyjdzie najtaniej??
    Podejrzewam że jedną z tych Maestro. A może bardziej opłaca się kupić
    korony w kantorze??

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relcaję i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży".

  • 2. Data: 2003-07-01 14:58:12
    Temat: Re: płatność kartą w Czechach
    Od: "P.Sperling" <s...@g...pl>

    Witam!

    Mieszkam w Brnie i moge powiedziec tak: kup korony na poludniu Polski, we
    Wroclawiu lub Krakowie i wez je ze soba, wyjdzie taniej niz jakakolwiek
    karta. Unikaj tylko nowych banknotow 5 tys. koron (z Masarykiem), bo
    slyszalem o przypadkach ich falszowania. Czechy to piekny kraj i warto tu
    przyjechac, chociazby dlatego ze dobre piwo w knajpie na Masaryczce w Brnie
    kosztuje 16 koron :-)

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

  • 3. Data: 2003-07-01 21:59:13
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podajacy sie za P.Sperling<s...@g...pl> nagryzmolil(a) w

> [...]
    > piekny kraj i warto tu przyjechac, chociazby dlatego ze dobre piwo w
    > knajpie na Masaryczce w Brnie kosztuje 16 koron :-)

    Hmm...jakis czas temu placilem Maestro BZ WBK i wychodzil mi lepszy
    przelicznik niz w kantorze.
    Czyzby sie zmienilo??

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyslij swoja relcaje i wygraj roczna prenumerate
    "Podrózy". Szczególy na www.tramping.slask.prv.pl

  • 4. Data: 2003-07-02 05:23:20
    Od: "P.Sperling" <s...@g...pl>

    Pisze o wlasnych doswiadczeniach z 4 kartami: Maestro prepaid ING BS, VE
    mBank, VE VWbank, VE Inteligo. Za kazdym razem korony w kantorze wychodzily
    taniej, a pisze nie o wyciaganiu pieniedzy ze sciany, tylko o platnosciach
    czasem nawet kilka tysiecy koron (nowy telefon komorkowy w sieci Oskar).
    Starannie pozniej podliczylem, ze korzystniej dla mnie byloby kupic korony
    we Wroclawiu.

    Jeszcze raz pozdrawiam,
    Przemyslaw Sperling

    PS Banknoty 2 tys. koron z Destinnova nie byly dotad falszowane, w kazdym
    razie nie slyszalem o tym.

  • 5. Data: 2003-07-02 06:23:37
    Temat: Re: platnosc karta w Czechach
    Od: "Lesio5" <I...@v...prI>

    Użytkownik "P.Sperling" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Starannie pozniej podliczylem, ze korzystniej dla mnie byloby kupic korony

    Wg mnie najtaniej na granicy. Np w Cieszynie. Tam gdzie najwieksza podaz
    jest zwykle najnizsza cena.
    Po kumotersku polecam kantor Poboznego na Glebokiej ;-)

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    ...jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj...

  • 6. Data: 2003-07-02 07:57:37
    Temat: A jak Holandia?
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Ja trochę w innym temacie.
    Jak z akceptacją VE (delfin i rybka) w Holandii. Ktoś miał jakieś problemy?

  • 7. Data: 2003-07-02 14:21:36
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    podaz
    > jest zwykle najnizsza cena.
    > Po kumotersku polecam kantor Poboznego na Glebokiej ;-)

    Mi VE Millennium wychodziła lepiej niż kupienie koron w zagłębiu
    kantorowym (przy wylocie na Katowice) w Cieszynie

  • 8. Data: 2003-07-03 06:10:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    P.Sperling <s...@g...pl> wrote:
    > Witam!

    > Mieszkam w Brnie i moge powiedziec tak: kup korony na poludniu Polski, we
    > Wroclawiu lub Krakowie i wez je ze soba, wyjdzie taniej niz jakakolwiek
    > karta.

    Windows prawda. Testowane wielokrotnie, łącznie z prowizjami wychodzi
    taniej.
    O tym, że przy kupowaniu kartą nei płaci sę prowizji nawet nie wspomnę.

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2003-07-03 09:55:23
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Lesio5 <I...@v...prI> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdug4f$a4d$...@n...onet.pl...

    > Wg mnie najtaniej na granicy. Np w Cieszynie. Tam gdzie najwieksza podaz
    > jest zwykle najnizsza cena.
    > Po kumotersku polecam kantor Poboznego na Glebokiej ;-)

    Nie polecam tego kantoru. Wcale nie najtaniej a do tego arogancka obsługa.

    PS: Miło, że ktoś wspomina o moim mieście...

  • 10. Data: 2003-07-03 17:23:29
    Od: "Lesio5" <I...@v...prI>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie polecam tego kantoru. Wcale nie najtaniej a do tego arogancka obsługa.

    To zalezy wobec kogo ;-)