  • 1. Data: 2013-07-04 13:29:32
    Temat: Jak zainwestować?
    Od: "Malec" <...@M...pl>

    Witam i proszę o podpowiedź
    jak teraz zainwestować bez ryzyka
    25 000 zł, najdalej do końca roku.

    Pozdrowienia
    Malec

  • 2. Data: 2013-07-04 14:03:29
    Temat: Re: Jak zainwestować?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Malec wrote:
    > Witam i proszę o podpowiedź
    > jak teraz zainwestować bez ryzyka
    > 25 000 zł, najdalej do końca roku.

    lokata bankowa, najwieksze procenty daja banki Leszka Cz ale musisz miec 2x
    tyle. Inne banki ok 4% jak bedzie to sie ciesz (Millenium np do niedzieli wiec
    malo czasu).

  • 3. Data: 2013-07-04 14:48:30
    Od: "Malec" <...@M...pl>

    > lokata bankowa, najwieksze procenty daja banki Leszka Cz ale musisz miec
    > 2x tyle. Inne banki ok 4% jak bedzie to sie ciesz (Millenium np do
    > niedzieli wiec malo czasu).

    Chodzi o SuperDuet? Inwestowanie w fundusz nie jest bezpieczne.

    Pozdrowienia
    Malec

  • 4. Data: 2013-07-04 18:22:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 4 Jul 2013 13:29:32 +0200, "Malec" <...@M...pl> wrote:

    >Witam i proszę o podpowiedź
    >jak teraz zainwestować bez ryzyka

    Bez ryzyka? Siennik. Albo skarpetka

    A.L.

  • 5. Data: 2013-07-04 18:39:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 04 Jul 2013 11:22:40 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:

    >Bez ryzyka? Siennik. Albo skarpetka
    Ryzyko kradziezy z wlamaniem.

    WAM

  • 6. Data: 2013-07-04 20:35:34
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    WAM wrote:

    > Ryzyko kradziezy z wlamaniem.

    Albo pozaru.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2013-07-04 21:08:28
    Od: "Malec" <...@M...pl>

    > Albo pozaru.

    Liczyłem na bardziej inteligentne odpowiedzi,
    ale cóż ...

    Pozbawione ryzyka o jakie w finansach chodzi
    są chyba tylko lokaty bankowe i obligacje skarbu
    państwa. Jednakże ze względu na horyzont czasowy
    obligacje odpadają.

    Oczywiście nie zamierzam prowadzić dyskusji,
    że w życiu wszystko jest obarczone ryzykiem.
    Myślałem, że na "fachowej" grupie pewne rzeczy
    będą oczywiste.

    Malec

  • 8. Data: 2013-07-04 21:18:22
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Malec wrote:
> [...]
    >
    > Oczywiście nie zamierzam prowadzić dyskusji,
    > że w życiu wszystko jest obarczone ryzykiem.
    > Myślałem, że na "fachowej" grupie pewne rzeczy

    Ale Ty wszystkie odpowiedzi juz znasz.

    Spodziewales sie, ze ktos sie podzieli jakims super pomyslem
    inwestycyjnym na fajny % i z minimalnym ryzykiem?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2013-07-04 21:20:05
    Od: Joossef <x...@g...com>

    > Myślałem, że na "fachowej" grupie pewne rzeczy
    > będą oczywiste.

    Fachowa to ona była parę lat temu.
    Teraz jest wisienkowa i okupowana przez poszukiwaczy rozdawanych przez
    banki gadżetów oraz polujących na grouponowe "okazje"

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 10. Data: 2013-07-04 21:28:16
    Od: "Krzysztof Wocial" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Joossef" napisał w wiadomości grup

> [...]
    Teraz jest wisienkowa i okupowana przez poszukiwaczy rozdawanych przez
    banki gadżetów oraz polujących na grouponowe "okazje"

    A co sądzicie o tej ofercie?
    http://livesmarter.pl/lionsbank-lokata-bonjour-5-5-p
    rocent-3-miesiace-bez-zakladania-konta/#more-2447