  • Data: 2002-12-04 12:17:13
    Temat: Jak się teraz zalogować LUKASa?
    Od: "BartekP" <b...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy wy też macie teraz problemy z zalogowaniem się
    do tych szmaciarzy?
    Nie mówię już o durnowatych komunikatach o aktualizacji danych.
    Ostatnio jak się logowałem wyskoczyło okienko
    aby w opcjach przeglądarki ustawić SSL 3.0 i TLS 1.0.
    SSL już miałem więc ustawiłem tylko TLS 1.0 i zalogował
    się ale jakoś dziwnie to znaczy nie było żadnych grafik same
    napisy a w centralnej ramce pustka. Powróciłem do starych
    ustawień to znaczy odznaczyłem TLS i też się zalogował
    ale teraz kliknięcie na jakąkolwiek opcję powoduje
    ponowne pojawienie się ekranu logowania... i co ciekawe
    po ponownym zalogowaniu żądana opcja jest już wybrana...

    Bartek