  • 81. Data: 2003-03-03 14:30:06
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A czy ja napisałem, że tylko tyle? :-))) IMHO produkty są lepsze, obsługa
    > jest lepsza, lepszy jest serwis transakcyjny, tańsze i atrakcyjniejsze są
    > kredyty (korzystam).

    Dziekuje za wszystkie wyjasnienia.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. Czy to "Niemniej, wkrótce Ci zlikwidują te zlecenia w Pekao :-///
    " kilka postow wyzej oznazca, ze wiesz cos wiecej kiedy maja zamiar
    zlikwidowac?

  • 82. Data: 2003-03-03 14:32:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > ??? Przecież faktury przesyła zakład energetyczny! Wysyła mi faktury jakie
    > mi wysyła i muszę je opłacać. Nie bardzo widzę gdzie tu jest miejsce na
    > dowolność?

    I wiesz (z gory) kiedy bedzie nastepna faktura? Bo np. w przypadku gazu, to
    ja niogdy nie wiem, kiedy bedzie faktura, z jakim terminem platnosci i na
    jaka kwote. Zwykle latem przychodza "mniej wiecej srednio" co 2 miesiece, a
    zima co 3-4 tygodnie.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 83. Data: 2003-03-03 15:09:15
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > jaka kwote. Zwykle latem przychodza "mniej wiecej srednio" co 2 miesiece,

    Za prąd wiem - bo przychodzi co pół roku :-) Gazu praktycznie nie używam i
    faktycznie nie wiem kiedy faktura przychodzi :-))) Ale bardzo rzadko.

    K. Kowalski

  • 84. Data: 2003-03-03 15:10:16
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > P.S. Czy to "Niemniej, wkrótce Ci zlikwidują te zlecenia w Pekao :-///
    > " kilka postow wyzej oznazca, ze wiesz cos wiecej kiedy maja zamiar
    > zlikwidowac?

    Podejrzewam, że powtarzam za innymi :-)))

    K. Kowalski

  • 85. Data: 2003-03-04 07:08:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Yes, yes, yes... ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 86. Data: 2003-03-04 07:08:10
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Gazu praktycznie nie używam i faktycznie nie wiem kiedy faktura przychodzi
    :-))) Ale
    > bardzo rzadko.

    Nie tylko chodzi o to jak czesto, ale o to, ze nieregularnie.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 87. Data: 2003-03-04 07:08:12