eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Mala sensacja w Pekao i zastrzezenie karty
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-02-27 08:13:16
    Temat: Mala sensacja w Pekao i zastrzezenie karty
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Wczoraj wzbudzilem w oddziale Pekao mala sensacje - bylem pierwszym klientem
    oddzialu, ktory odbieral nowa karte Pekao/LOT wiec pracownicy zlecieli sie
    zeby ja zobaczyc..:-) Oczywiscie musialem przecierac sciezke bo z
    przeslanych formularzy nic nie wynikalo (nie obylo sie bez rozmow z CKC..).
    Np. w przeslanej Umowie nie ma miejsca na nr. karty Miles and More -
    pracownica musiala recznie dopisywac to do umowy... Ogolnie - karta duzo
    ladniejsza niz poprzedniczka Qualiflyer - fioletowe tlo, 2 skrzydla
    samolotow (jeden ze znaczkiem LOT a drugi z Lufthansa) i bardzo ladne
    srebrzone litery (wzorem tego co jest na Visie Classic). Na pewno nie jest
    to najladniejsza karta na rynku ale wyglada za to prestizowo. Pekao
    wprowadzilo duze oplaty za ubezpieczenie tej karty (do 1 godziny przed
    zastrzezeniem) wynoszace 6zl miesiecznie wiec zastanawiam sie czy z tego nie
    zrezygnowac. Problem w tym ze jak informuje Infolinia rezygnacja z tego
    ubezpieczenia powoduje ze np. zgloszenie dzisiaj zaginiecia przed 13
    powoduje wziecie odpowiedzialnosci od jutra 0.00 a zgloszenie tego dzisiaj
    po 13 powoduje wziecie odpowiedzialnosci od pojutrza 0.00. Czy to normalne ?
    W regulaminie jest napisane ze bank bierze odpowiedzialnosc (przy braku
    ubezpieczenia) od momentu zgloszenia. To czym jest moment zgloszenia -
    nastepny dzien ?

    D.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1