  • 1. Data: 2011-01-16 19:51:20
    Temat: Jak korzystnie zamienić dolary z mBanku na gotówkę?
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Sorry, że pytanie w temacie ale nie chciałem robić niezrozumiałego
    skrótu. TOIP mówi przelew 0,25% min 20 zł no ale potrzeba jeszcze dawcy
    gotówki. Kwota $300.

    --
    radar

  • 2. Data: 2011-01-16 20:20:12
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "radar" <_sara_@_post_._pl_> wrote in message
    > Sorry, że pytanie w temacie ale nie chciałem robić niezrozumiałego skrótu.
    > TOIP mówi przelew 0,25% min 20 zł no ale potrzeba jeszcze dawcy gotówki.
    > Kwota $300.

    Banki wirtualne nie sa dla waluty, bo fizycznie jej nie wyplacisz. Jedyne co
    mozesz najtaniej zrobic to wymienic USD na inna walute lub PLN przez
    walutomat lub jakies inne kantory-online i jako docelowe wybrac sobie konto
    w banku z fizyczna kasa gotowkowa np. BZWBK, Alior, itp w zaleznosci od
    obslugiwanych bankow.

  • 3. Data: 2011-01-17 08:17:10
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-01-16 20:51, radar pisze:
    > Sorry, że pytanie w temacie ale nie chciałem robić niezrozumiałego
    > skrótu. TOIP mówi przelew 0,25% min 20 zł no ale potrzeba jeszcze dawcy
    > gotówki. Kwota $300.

    Jakby to bylo 30 000$ to rozumiem pytanie ale 300$ ?

  • 4. Data: 2011-01-17 08:32:39
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 17 Sty, 09:17, Rysio <o...@p...pl> wrote:

    > Jakby to bylo 30 000$ to rozumiem pytanie ale 300$ ?
    No właśnie przy 300$ opłata jest znacznie wyższa za przelew niż te
    0,25%.

    Kupiłbyś jogurt po 10zł gdy identyczny kosztuje 2zł?
    Nie każdy patrzy na koszty dopiero gdy kwota sięga kilkudziesięciu
    tysięcy PLN:P

  • 5. Data: 2011-01-17 08:35:16
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 17.01.2011 09:17, Rysio wrote:

    > Jakby to bylo 30 000$ to rozumiem pytanie ale 300$ ?
    A dla kilkunastu tysięcy co polecasz?

  • 6. Data: 2011-01-17 13:48:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 17 Sty, 09:17, Rysio <o...@p...pl> wrote:

    >Kupiłbyś jogurt po 10zł gdy identyczny kosztuje 2zł?

    Podczas powodzi, z motorowki, ktora podplynelaby pod sam dach? - czemu nie
    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-01-17 17:49:49
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-01-16 20:51, radar pisze:
    > Sorry, że pytanie w temacie ale nie chciałem robić niezrozumiałego
    > skrótu. TOIP mówi przelew 0,25% min 20 zł no ale potrzeba jeszcze dawcy
    > gotówki. Kwota $300.

    A jak przelejesz na eKonto? Przy tej kwocie chyba jedyne sensowne
    rozwiązanie.

    --
    Raf