  • 1. Data: 2003-01-24 10:42:52
    Temat: Jak PKO BP KK mi zastrzegło:-)
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    W temacie nie ma pomyłki.
    Czy mamy na liście jeszcze jakiegoś szczęśliwego posiadacza zastrzeżonej
    przez bank KK MCE?
    Dowiedziałem się, że 4 szt. źle im się wydały i zostały zastrzeżone
    zanim dotarły do użytkowników. Ciekaw jestem czy wydali jakąś dobrze.
    Jako że kartolinka gorąco mnie namawiała do pocięcia tej karty i
    potwierdziła, że numer na pasku jest inny niż na plastiku to mam
    niejasne podejrzenia, że na pasku mam nagranego zwykłego mastercarda:-)
    Jest może w Łodzi jakaś dobra dusza z POSem gdzie mógłbym to sprawdzić?
    Bo jak pójdę do zwykłego sklepu to mi potną:-(
    A karta jest śliczna, bo ma na wierzchu lekki brokat, którego na
    obrazkach w sieci nie widać.
    Gdzie ją można potestować w sieci, bo PAH się wysypał?

    pzdr

    Tomek

    P.S. Sugerowałem im, żeby w ramach rekompensaty przysłali mi zwykłego
    srebrnego mastercarda, ale nie chcą:-(

  • 2. Data: 2003-01-24 15:19:10
    Temat: Re: Jak PKO BP KK mi zastrzegło:-)
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Przepraszam, że w tym wątku. Proponują mi VC lub MC. Zgodziłem się w ciemno
    na MC Standard, ale jakie są opłaty prowizje i czy przeliczenia przez jewro?
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-01-24 18:43:24
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b0rlet$3ta$1@pippin.warman.nask.pl...
    > Przepraszam, że w tym wątku. Proponują mi VC lub MC. Zgodziłem się w
    ciemno
    > na MC Standard, ale jakie są opłaty prowizje i czy przeliczenia przez
    jewro?

    http://www.pkobp.pl/indy/karty.xml?id=1

    pozdrawiam
    Sirmark

  • 4. Data: 2003-01-27 20:45:40
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 24 Jan 2003 11:42:52 +0100, t...@p...fm (Tomasz
    Staszewski) wrote:

> [...]
    >potwierdziła, że numer na pasku jest inny niż na plastiku to mam
    >niejasne podejrzenia, że na pasku mam nagranego zwykłego mastercarda:-)

    U mnie podobnie. Probowalem dzisiaja aktywowac, pani nie mogla znalesc
    po pnumerze. W koncu po konsultacjach stwierdzila ze wydali na zlym
    BINie i musze dzwonic jutro 8-16 :/

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 5. Data: 2003-01-27 21:43:13
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał

    > U mnie podobnie. Probowalem dzisiaja aktywowac, pani nie mogla znalesc
    > po pnumerze. W koncu po konsultacjach stwierdzila ze wydali na zlym
    > BINie i musze dzwonic jutro 8-16 :/

    Hihi ;) a nie mówiłem... ;))

    --
    Pozdrawiam,