  • 1. Data: 2004-02-05 08:41:57
    Temat: Inteligo - w ktorym banku? :-)
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    Popatrzcie na pasek tytulowy okna przegladarki po wejsciu na strone Inteligo -
    jest tam:

    Konto internetowe Inteligo, ebank internetowy, prowadzone przez bank PKO BP

    Teraz wejdzcie gdzies do podmenu "Oferta dla Twojej firmy", "Nowosci", "O
    Inteligo" lub "Pomoc", a tam:

    Promocje, Nowosci news konto internetowe Inteligo, prowadzone przez bank pekao
    bp,

    Mam nadzieje, ze nie jest to pierwsza przymiarka zejscia do poziomu Pekao SA ;-)

  • 2. Data: 2004-02-05 10:03:23
    Temat: Re: Inteligo - w ktorym banku? :-)
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "dc" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Promocje, Nowosci news konto internetowe Inteligo, prowadzone przez bank
    pekao
    > bp,

    Heh, niezłe :)
    Dla tych, którzy nie zauważyli: chodzi o tytuł strony.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 3. Data: 2004-02-05 16:37:25
    Od: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>

    Ale inteligentia jesteś bestia.
    Naucz się rozumieć co czytasz! (albo nic nie czytaj i nie wysilaj swego mózgu).
    Jupraw

  • 4. Data: 2004-02-05 18:45:39
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Jupraw" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale inteligentia jesteś bestia.
    > Naucz się rozumieć co czytasz! (albo nic nie czytaj i nie wysilaj swego
    mózgu).
    > Jupraw

    Ale o so Ci chodzi? Przeciez jest to ewidentny blad osoby, ktora wpisala ta
    glupote pomiedzy <title>.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 5. Data: 2004-02-05 19:37:13
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    Juz _prawie_ poprawili - teraz juz tylko klikajac w "Nowosci" mozna zobaczyc
    ten efekt :)

    A jak juz sie czepiam, to czemu maja sluzyc te przecinki na koncu w belce
    tytulowej okna? ;)

  • 6. Data: 2004-02-05 19:59:03
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "dc" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Popatrzcie na pasek tytulowy okna przegladarki po wejsciu na strone
    Inteligo -
    > jest tam:

    W ogóle _strasznie_ w title'ach nabałaganili niedawno. Ktoś chyba pomylił
    keywords z tytułem strony... :-/
    Proponuję przyjrzeć się temu dokładniej, to zobaczycie, że sensu to nie ma
    żadnego...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl