  • 1. Data: 2004-07-16 13:21:30
    Temat: [Inteligo] w jakich godzinach dzwonia potwierdzic dane?
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    wczoraj wypelnilem wniosek przez internet o otwarcie konta w Inteligo.
    zgodnie z zasada powinien zadzwonic do mnie w ciagu dwoch dni konsultant
    zeby potwierdzic dane. czy orientuje sie ktos moze do ktorej godziny
    dzwonia konsultanci? 19.00? 20.00?

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 2. Data: 2004-07-16 13:24:26
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Do mnie przewaznie nie pozniej niz do 15

    Leszek

  • 3. Data: 2004-07-16 18:42:32
    Od: "fantomasz" <f...@p...fm>

    Do mnie dzwonili o 19.00
    i dobrze...
    (:_:)fantomasz(:_:)

  • 4. Data: 2004-07-16 19:08:04
    Od: "Algida" <A...@h...com>

    15 min po wypełnieniu i wysłaniu formularza :)