  • 1. Data: 2005-08-30 20:33:31
    Temat: Inteligo - pelna historia - w koncu.
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Nie wiem od kiedy, ale wlasnie zauwazylem, ze w historii rachunku
    mozna zobaczyc (zapisac) wiecej niz chyba 300 operacji (naraz).
    Teraz jest bez limitu, albo jest na tyle wysoki, ze jeszcze nie
    przeszkadza. Musze przyznac, ze duze ulatwienie dla mnie (konto
    firmowe).

    a.

  • 2. Data: 2005-08-30 21:40:57
    Temat: Re: Inteligo - pelna historia - w koncu.
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wemif napisał(a):

> [...]
    > Teraz jest bez limitu, albo jest na tyle wysoki, ze jeszcze nie
    > przeszkadza. Musze przyznac, ze duze ulatwienie dla mnie (konto

    Piszesz o pobieraniu do pliku, czy przeglądaniu online?

    Jeśli o pobieraniu, zależy do jakiego pliku eksportujesz. Do PDFa nadal
    jest ograniczenie.

  • 3. Data: 2005-08-30 22:34:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wojciech Nawara <u...@n...wytnij.info> wrote:

    > Piszesz o pobieraniu do pliku, czy przegl?daniu online?
    >
    > Je?li o pobieraniu, zale?y do jakiego pliku eksportujesz. Do PDFa nadal
    > jest ograniczenie.

    Pobieraniu do XLS'a. Jeszcze jakies dwa tygodnie temu tez bylo ograniczenie.

    a.