  • 1. Data: 2002-02-11 21:03:18
    Temat: Inteligo - likwidacja - pytania
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    sytuacja wyglada tak:
    zalozylem konto z polecenia przyjaciela, wplacilem pieniadze, naroslo 1pln
    odsetek i dzisiaj wplynelo mi 50pln.

    czy jak jutro zamkne konto (wysylajac listem poleconym formularz zamkniecia
    konta dostepny na stronach inteligo) to inteligo pobierze odemnie
    jakiekolwiek prowizje? sa jakies oplaty za zamkniecie rachunku?

    pzdr

    matjaw

    PS
    na formularzu zamkniecia rachunku dopisalem ze nie zgadzam sie z nowym
    regulaminem i nowa tabela oplat i prowizji

  • 2. Data: 2002-02-12 17:45:26
    Temat: Re: Inteligo - likwidacja - pytania
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konta dostepny na stronach inteligo) to inteligo pobierze odemnie
    > jakiekolwiek prowizje? sa jakies oplaty za zamkniecie rachunku?

    Zadzwoń na 0800121121 i spytaj się, ile masz pozostawić środków.

    To zależy od tego, jakie masz usługi aktywne, czy masz serwisy SMS, aktywną
    kartę.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 3. Data: 2002-02-13 06:58:14
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > na formularzu zamkniecia rachunku dopisalem ze nie zgadzam sie z nowym
    > regulaminem i nowa tabela oplat i prowizji

    a ja się zapytam na formularzu jest miejsce gdzie mają przelewac pieniądze po
    zamknięciu konta i wzwiązku z tym pytanie
    czy to konto może być w banku zagranicą?

  • 4. Data: 2002-02-13 07:39:21
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a ja się zapytam na formularzu jest miejsce gdzie mają przelewac pieniądze
    po
    > zamknięciu konta i wzwiązku z tym pytanie
    > czy to konto może być w banku zagranicą?

    Wydaje mi się, że nie, skoro inteligo nie umożliwia przelewów wychodzących
    poza granice kraju.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara