  • 21. Data: 2007-09-11 07:10:44
    Temat: Re: Inteligo czy mBank co lepsze
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Slavekk pisze:

    > - urzędy pocztowe (za drobną opłatą i jeszcze nie wszystkie, ale sprawa jest
    > w toku)

    Żadna tam drobna opłata. Dla kart inteligo jak za zwykłą wypłatę w POS,
    czyli 9,99.

  • 22. Data: 2007-09-11 08:35:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Wrz, 14:31, "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Inteligo czy mBank co lepsze.
    >
    > Zastanawiam sie nad zalozeniem konta internetowego.
    > Prosze o porady w wyborze.

    Na temat - gdyby inteligo

    http://www.pcworld.pl/inteligo/

  • 23. Data: 2007-09-11 08:53:54
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Slavekk pisze:

> [...]
    > - w sumie remis

    > - niby w Inteligo drożej bo 11,88zł/rok, ale jeśli mówimy "karty" to w
    > mBanku kartę do płatnosci w internecie musisz mieć dodatkową za 25zł/rok. W
    > Inteligo tę funkcję ma karta podstawowa
    > hmmm...

    > - w mbanku nizsze oprocentowanie

    > Oprócz tego co powyzej nalezy do 2400bankomatów PKO BP dodać:
    > - ich agencje wyposazone w POS
    > - urzędy pocztowe (za drobną opłatą i jeszcze nie wszystkie, ale sprawa jest
    > w toku)
    >
    > Nie było pytania o WPŁATY a tu zdecydowanie plus dla Inteligo za dużą ilość

    zgadzam się w wielu kwestiach, jednak do mojego profilu użytkowania
    mbank jednak jest lepszy. osoby które mają konta w pko, to zazwyczaj te,
    które mają je długo i nie chce się im tego zmieniać IMHO. ja
    współpracuje z osobami aktywnymi, które są na czasie i liczą sobie
    wygodę i darmowość i dlatego często mają mbank, dlatego po przelewie
    mbank - mbank pieniądze są natychmiast u kolegi/sprzedawcy/etc, a w
    obcych bankach po najbliższej sesji elixir, a z tego co wiem pko
    skutecznie przytrzymuje takie przelewy, przynajmniej jeden do dwóch dni.
    (kiedyś tak było, a jeśli jest tak dalej, to dla mnie pełna
    dyskwalifikacja inteligo nawet jakby miało inne fajne "bajery").

    kompilacja trzech sieci bankomatowych daje już pokaźną ilość. do tego
    mam bankomaty tam gdzie je potrzebuję, czyli min. w każdym supermarkecie
    w moim mieście i w centrum każdego z większych miast.
    a gdy wybieram się na "wioskę" to sobie wypłacam odpowiednio więcej i
    odpowiednio wcześniej... poza tym zawsze istnieje możliwość awaryjnej
    wypłaty z obcych bankomatów, koszt 5zł niezależnie od sumy.
    więc generalnie ja jestem z mbanku zadowolony. niech każdy wybierze to
    co mu pasuje.

  • 24. Data: 2007-09-11 08:58:42
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    el-ec-tr pisze:

> [...]

    nie no,to nie jest argument. tą kartę do płatności kupuję gdy mam taką
    potrzebę. jeśli nie mam potrzeby takich płatności, to nikt mnie nie
    zmusza do tego, żeby płacić za taką kartę. tutaj akurat sądzę, że lepiej
    jest w mbanku. oraz przyznaj się, jak często z tego korzystasz?
    ja i tak mam KK, więc żadnych kart internetowych nie wykupuję. w mbank
    dostaniesz KK już od dochodów 700zł netto. IMHO płacenie za podstawową
    kartę do konta, to naciągactwo.

  • 25. Data: 2007-09-11 09:40:04
    Od: GurMnf <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Wojciechu!

    We wtorek, 11 września 2007, o godz. 09:10:44, napisałeś na temat: "Inteligo
    czy mBank co lepsze"
    Wojciech Nawara wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info,

    > Żadna tam drobna opłata. Dla kart inteligo jak za zwykłą wypłatę w POS,
    > czyli 9,99.

    Tak, zgadza się.
    Jak na razie ta umowa http://www.poczta-polska.pl/aktualnosci.php?id=728 nie
    dotyczy Inteligo, ale ponoć wkrótce też ma to być objęte.

    --
    Hej!

    - Zbyszko na widok wroga zamknął się w przyłbicy. -

  • 26. Data: 2007-09-11 10:11:30
    Od: GurMnf <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Elu-Ecu-Trze!

    We wtorek, 11 września 2007, o godz. 10:53:54, napisałeś na temat: "Inteligo
    czy mBank co lepsze"
    el-ec-tr e...@n...com, news:fc5lct$hu7$1@nemesis.news.tpi.pl

    [...]
> [...]
    > bankach po najbliższej sesji elixir, a z tego co wiem pko skutecznie
    > przytrzymuje takie przelewy, przynajmniej jeden do dwóch dni.

    Przez 4 lata nie spotkałem się z tym, nie przypominam sobie takiej
    sytuacji.
    Jeżeli przelew zlecisz z Inteligo w piątek po 15:00 to wtedy wyjdzie
    dopiero w poniedziałek o 7:00
    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_news_se
    sje.htm
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_pr
    zelewy-i-platnosci.htm

    A kiedy dojdzie do banku docelowego to już zależy od sesji przychodzącej
    http://www.netbiznes.com/banki/elixir/
    http://www.netbiznes.com/banki/elixir/sesje_elixir_2
    0022007.pdf

    > (kiedyś tak było, a jeśli jest tak dalej, to dla mnie pełna
    > dyskwalifikacja inteligo nawet jakby miało inne fajne "bajery").

    Płacę przelewem między innymi za PlusGSM.
    Zlecam przelewy kilka dni wcześniej z datą na termin płatności.
    I np. w PlusGSM dochodzą zawsze tego samego dnia, potwierdzenie w ebok Plusa.

    A bank PlusGSM to
    ABN AMRO BANK (Polska) S.A. ABNA F. w Warszawie

    > kompilacja trzech sieci bankomatowych daje już pokaźną ilość. do tego
    > mam bankomaty tam gdzie je potrzebuję, czyli min. w każdym supermarkecie
    > w moim mieście i w centrum każdego z większych miast.

    W tym PKO BP nie ustępuje wcale.

    --
    Hej!

    - Dziś rano miałam pecha, bo idąc do szkoły straciłam pokarm. -

  • 27. Data: 2007-09-11 17:46:01
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Inteligo czy mBank co lepsze.
    >
    > Zastanawiam sie nad zalozeniem konta internetowego.
    > Prosze o porady w wyborze.

    Oba.
    mBank jako konto glowne a Inteligo do bezpiecznych wplat gotowkowych w
    oddzialach PKO oraz wyplat i platnosci awaryjnych (gdyby mbank zaniemogl).

    pozdrawiam, wk

  • 28. Data: 2007-09-11 22:42:33
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    GurMnf pisze:

    > Tak, zgadza się.
    > Jak na razie ta umowa http://www.poczta-polska.pl/aktualnosci.php?id=728 nie
    > dotyczy Inteligo, ale ponoć wkrótce też ma to być objęte.

    cash back też nie dostępny dla kart inteligo... że o sprawdzaniu salda
    we własnych bankomatach i o udostępnieniu funkcji depozytowej nie wspomnę...

  • 29. Data: 2007-09-11 22:45:35
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    el-ec-tr pisze:

    > kompilacja trzech sieci bankomatowych daje już pokaźną ilość. do tego
    > mam bankomaty tam gdzie je potrzebuję, czyli min. w każdym supermarkecie

    Potrzebujesz bankomatów w supermarketach? Tzn. tam, gdzie gotówki
    właśnie *NIE* potrzeba?

  • 30. Data: 2007-09-11 22:48:29
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    el-ec-tr pisze:

    > pokazałem porównanie bankomat pko - bankomat mbank - to dla mniej
    > ogarniających.

    Dla jeszcze mniej ogarniających, to zrobiłeś porównanie: bankomat mBank
    - bankomat PKO BP i *okienko* PKO BP. To tak dla jasności. Proponuję
    myśleć nad tym, co się pisze.