  • 1. Data: 2007-09-09 12:08:39
    Temat: K Hipoteczny a rozdzielnosc majatkowa
    Od: Stachu <s...@p...onet.pl>

    W sytuacji kiedy tylko ja pracuje na um nieokreslona, a zona zamierza
    sobie bimbac :-) lub dorabiac pokatnie w ramach relaksu, to jaki uklad
    majatkowy jest polecany jesli chodzi o zdolnosc kredytowa?

    np w kredyt B pani przedstawila info, ze jak jest rodz. majatkowa.. to
    zona dla nich w ogole nie istnieje i interesuja ich tylko moje
    dochody/wydatki...

    czy taka jest generalna zasada w innych bankach rowniez?

    dzieki za ewentualna odp

    pozdro
    stach

  • 2. Data: 2007-09-09 14:43:04
    Temat: Re: K Hipoteczny a rozdzielnosc majatkowa
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > czy taka jest generalna zasada w innych bankach rowniez?

    Generalnie tak. Chyba ze sam uznasz ze zona jest na Twoim utrzymaniu.

    Darek

  • 3. Data: 2007-09-10 07:09:19
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A to zalezy, czyja [wspól]wlasnoscia ma byc nabywana na kredyt nieruchomosc.
    Jesli wylacznie Twoja, to faktycznie tak jak piszesz moze byc.
    Jesli natomiast wspólwlasnoscia ustawowa (przeciez rozdzielnosc nei wyklucza, ze
    konkretny lokal mozecie nabyc na
    wspólwlasnosc malzenska) lub ulamkowa, to raczej zapytaja o zone, w K.B. co najmniej
    bedzie musiala wyrazic zgode na
    obciazenie hipoteki, a w wielu innych bankach po prostu przystapic do kredytu.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-09-19 18:58:54
    Temat: {spam} e-developer.org --- kredyty hipoteczne pod lupą klientów
    Od: "Hubert Wyszyński" <h...@N...gazeta.pl>

    Zainteresowanych tematem kredytów mieszkaniowych i developerów zachęcam do
    zajrzenia na www.e-developer.org

  • 5. Data: 2007-09-19 18:58:56
    Od: "Hubert Wyszyński" <h...@N...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2007-09-19 21:14:22