  • 1. Data: 2007-09-09 17:12:52
    Temat: Kasa na WBK nie dochodzi
    Od: "Kierowca" <s...@w...pl>

    Niezły problem BZWBK zafundowało mi na wczasach.
    Założyłem kont, PLN + USD, do obu karta.
    Kasa zaczęła się kończyć to poprosiłem rodzine o podesłanie kasy na konto w
    USD.
    Przelewali z 2ch banków (PKO i Mbank) z kont zł, na konto w USD,
    standardowo powinni przeliczyć po swoim kursie i na koncie powinny pojawić
    się $.
    1 dzien, 2gi i też 3eci kurdebele i kasy nie ma, ani na karcie ani w
    portfelu.
    Deską ratunku okazała się karta inteligo i błyskawiczna kasa
    inteligo->inteligo.
    Po 4-5dniach, kasa wyslana z mbank wrocila na mbank. Z PKO czekam nadal.
    Na mailowej pomocy powiedzieli, ze kasa dochodzi miedzy 15 a 17:00 i wtedy
    jest
    dopisywana do rachunku. Jeszcze raz wyjasnilem, ze od kilku dni nie doszła
    kasa,
    to dopiero napisali, ze ten mail jest tylko do spraw zwiazanych z obsluga
    przez www.
    Wiecie czy to ich standardowy problem?

  • 2. Data: 2007-09-10 08:34:10
    Temat: Re: Kasa na WBK nie dochodzi
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Kierowca" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > kasa,
    > to dopiero napisali, ze ten mail jest tylko do spraw zwiazanych z obsluga

    WBK odrzuca przelewy z bankow krajowych na konto walutowe. Dopuszczalne 2
    sposoby zasilenia konta walutowego to:
    1) przelew z wlasnego konta zlotowkowego w BZWBK na wlasne walutowe (czyli
    zakup walut)
    2) przelew z banku zagranicznego

    Przynajmniej tyle z doswiadczenia (niewielkiego).

  • 3. Data: 2007-09-10 08:53:27
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Z <a...@o...pl> napisał(a):
    > WBK odrzuca przelewy z bankow krajowych na konto walutowe.

    Poprawka: Odrzuca przelewy w PLN, do mnie bez problemu dochodzą przelewy w EUR
    z konta polskiego ale prowadzonego w EUR.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 4. Data: 2007-09-10 09:30:31
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Sinus" <s...@g...pl> wrote in message

    > Poprawka: Odrzuca przelewy w PLN, do mnie bez problemu dochodzą przelewy w
    > EUR
    > z konta polskiego ale prowadzonego w EUR.

    Dziekuje za uzupelnienie. Faktycznie mialem ma mysli "przelewy zlotowkowe z
    bankow krajowych".

  • 5. Data: 2007-09-10 09:47:32
    Od: "Kierowca" <s...@w...pl>

    > Poprawka: Odrzuca przelewy w PLN, do mnie bez problemu dochodzą przelewy w
    > EUR
    > z konta polskiego ale prowadzonego w EUR.

    a wiesz gdzie tego szukac w regulaminie? bo ja przez to o mały włos pod
    mostem nie wylądowałem.

  • 6. Data: 2007-09-12 22:58:15
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "Kierowca"

    > a wiesz gdzie tego szukac w regulaminie? bo ja przez to o mały włos pod
    > mostem nie wylądowałem.

    mi zablokowali karte i zapomnieli o tym fakcie poinformowac
    a zablokowali bo... wydali nowa lepsza :-)
    strasznie dziwnie reaguja panie na stacjach paliw jak terminal wypluwa
    komunikat transakcja odrzucona zatrzymac karte

    nie zycze doswiadczen - chociaz byla to visa a nie mc to i tak bylo
    "bezcenne"

    --
    ania