  • 1. Data: 2004-08-02 22:15:06
    Temat: Inteligo ?
    Od: Rafal <r...@g...pl>

    Witajcie,

    Mam pytanie dotyczace oplat za prowadzenie konta w Inteligo a mianowicie:

    - aby nie placic za prowadzenie konta saldo miesieczne musi wynosic min.
    te 99 zl z groszami.
    I chcialem sie spytac czy zakladajac ze wplacilbym 100 zl to czy co
    miesiac musialbym znowu wplacac te ~100 zl czy moglbym wplacic raz i np.
    przez 3 miesiace tak by to stalo + oplaty za karte.
    Czy chodzi oto ze miesieczne musi min. 100 zl przeplywac przez konto aby
    nie byla pobierana oplata ?

    pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-08-02 22:50:03
    Temat: Re: Inteligo ?
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

> [...]
    >przez 3 miesiace tak by to stalo + oplaty za karte.
    >Czy chodzi oto ze miesieczne musi min. 100 zl przeplywac przez konto aby

    Średnie miesięczne saldo jest obliczane jako średnia arytmetyczna z sald na
    koniec każdego dnia. Wystarczy więc np. posiadanie salda w jednym dniu na
    poziomie 3000 zł, by w pozostałych dniach można było je wyzerować.
    Można też wpłacić raz trochę ponad 100 zł i trzymać stale.
    Uczulam jednak na pewien chwyt (niezgodny z regulaminem), który praktykuje
    Inteligo. Opłata za prowadzenie r-ku jest pobierana z góry (wyjątkiem jest
    pierwszy miesiąc po założeniu r-ku - za ten miesiąc opłata nie jest
    pobierana). W niektórych przypadkach istotne może się okazać to, od jakiej
    daty bank liczy założenie rachunku. Powinien liczyć od dnia, w którym otrzymał
    podpisane dokumenty od klienta. W rzeczywistości liczy od dnia, w którym
    dokonano założenia konta w systemie - czy li od pewnej daty pomiędzy
    zgłoszeniem przez zainteresowanego chęci założenia konta a odesłaniem za
    pośrfednictwem kuriera umowy o prowadzenie rachunku.
    Krótko mówiąc - Inteligo liczy do średniego stanu konta także dni z zerowym
    stanem konta, wynikającym z braku możliwości wpłacenia/przelania pieniędzy
    przez klienta, który nie zna nawet numeru tego "swojego" rachunku.
    A więc w pierwszym miesiącu należy wpłacić więcej niż 100 zł, by uniknąć
    opłaty za prowadzenie rachunku w drugim miesiącu.

    H.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-02 23:12:49
    Od: "Marek" <d...@w...pl>

> [...]
    > przez 3 miesiace tak by to stalo + oplaty za karte.
    > Czy chodzi oto ze miesieczne musi min. 100 zl przeplywac przez konto aby
    Nie. To sredni miesieczny stan srodkow na koncie musi byc powyzej 99zl.
    Przeplywow nie musi byc zadnych. Te 99.01zl moze sobie po prostu "lezec".
    Rownie dobrze mozesz wplacac np 4000zl na jeden dzien i oplata nie bedzie
    pobierana za prowadzenie.

    marek

  • 4. Data: 2004-08-03 05:54:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. To sredni miesieczny stan srodkow na koncie musi byc powyzej 99zl.
    > Przeplywow nie musi byc zadnych. Te 99.01zl moze sobie po prostu "lezec".

    Obaj popelniacie ten sam blad ;-)
    Saldo ma byc WIEKSZE niz 99,99zl czyli co najmniej 100,00zl.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-08-03 07:59:04
    Od: Rafal <r...@g...pl>

    Wielkie dzieki za odpowiedzi.

    pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2004-08-03 08:27:28
    Od: "Marek" <d...@w...pl>

    > Obaj popelniacie ten sam blad ;-)
    > Saldo ma byc WIEKSZE niz 99,99zl czyli co najmniej >100,00zl.

    Faktycznie, zasugerowalem sie postem na ktory odpowiadalem.
    Gwoli wyjasnienia to za oplata za rachunki ze srednim miesiecznym saldem do
    99,99 tez nie jest pobierana o ile do rachunku przyznany jest limit
    debetowy.

    Marek

  • 7. Data: 2004-08-03 09:23:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    do
    > 99,99 tez nie jest pobierana o ile do rachunku przyznany jest limit

    W zamian jest pobierana oplata za przyznany limit debetowy...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---