  • 1. Data: 2005-03-23 20:47:55
    Temat: KK - gdzie warto :)
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Potrzebuje zamienic jedna z dwoch posiadanych KK VISA na inna :)
    Jak napomkne ze chodzi o Citibank to chyba wystarczy :) Druga karte mam
    w Raiffeisenie, ale tam raczej sa nikle szanse by dali mi kolejna.
    A potrzebuje po prostu wykonac manewr splacenia obecnej KK w Citi
    i pozegnania sie z 30kilku punktowym oprocentowaniem.

    Acha, rachunek prowadze w Citi i nie zamierzam chwilowo zmieniac.
    Prowadze tez drugi w Raiffeisenie, ale to moje zapasowe konto :)
    Chodziloby mi wiec o mozliwosc wydania karty bez otwierania
    kolejnego rachunku osobistego.

    Jakies wskazowki?

    Interesuje mnie oprocentowanie max 19-20 % (realne).

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2005-03-23 21:00:56
    Temat: Re: KK - gdzie warto :)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "rezist.com"
    > A potrzebuje po prostu wykonac manewr splacenia obecnej KK w Citi
    > i pozegnania sie z 30kilku punktowym oprocentowaniem.

    moze w BZWBK - teraz za darmo dają karte i robią "bank transfer" czyli
    przeniesienie zadluzenia innej karty na ich karte
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201945
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-03-23 21:05:55
    Od: "Bozoo" <p...@z...kom.pl>

    > Interesuje mnie oprocentowanie max 19-20 % (realne).
    mbank sie właśnie podobnym chwali.
    I chyba ułatwią Ci przejście od konkurencji.
    Ja w każdym razie biorę kk u nich.

  • 4. Data: 2005-03-23 21:06:06
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 23 Mar 2005 21:47:55 +0100, "rezist.com" <s...@p...com>
    wrote:

    >Jakies wskazowki?

    może wynegocjuj podwyższenie limitu na KK w R.?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2005-03-23 21:20:02
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jak napomkne ze chodzi o Citibank to chyba wystarczy :) Druga karte mam

    A akwizytor a Citi chciał mi tą kartę wcisnąć, mówiąc, ze tylko 9,99%.

  • 6. Data: 2005-03-23 21:46:12
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    wyłuszczył(a) następująco przemyślenia swoje:

    > A akwizytor a Citi chciał mi tą kartę wcisnąć, mówiąc, ze tylko 9,99%.

    Znaczy, taka wersja dla nieumiejących czytać?
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2005-03-24 05:43:45
    Od: First Time <f...@o...pl>

    rezist.com napisał(a):
> [...]
    > kolejnego rachunku osobistego.
    >
    > Jakies wskazowki?
    >
    > Interesuje mnie oprocentowanie max 19-20 % (realne).

    Witam,

    Właśnie coś takiego wprowadziło Millennium (na razie w pilocie, więc
    jakby co, to trzeba popytać mocniej w oddziałach)
    - 3 wyciągi,
    - nie trzeba konta u nich otwierać,
    - karta za darmo (visa economic)
    - oprocentowanie 9.99 przez pierwsze 6 miesięcy, potem 19,9%. Realnie
    jest 13,42%.
    - Spłata zadłużenia też jest w pakiecie.
    - Dają 100% limitu poprzedniej karty.

    Pozdrawiam
    FT

  • 8. Data: 2005-03-24 08:13:47
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Dzieki wszystkim, wczesniej tego nie obserwowalem ale widze ze cos
    sie ruszylo na rynku. Biere sie za dzialanie w takim razie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2005-03-24 08:15:18
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A akwizytor a Citi chciał mi tą kartę wcisnąć, mówiąc, ze tylko 9,99%.

    Taa... chyba w promocji gwiazdkowej. Cwaniaki to sa :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2005-03-24 09:05:39
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "rezist.com"
    >
    > moze w BZWBK - teraz za darmo dają karte i robią "bank transfer" czyli
    > przeniesienie zadluzenia innej karty na ich karte
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201945

    lepiej nie transferowac duzego zadluzenia - przymusowo w opcji bank transfer
    jest placenie kredytu od transferowanej kwoty.

    D.