  • Data: 2002-01-27 13:25:27
    Temat: Inteligenci w Inteligo?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    system INTELIGO jest DO BANI! Usiłuję dojść do tego, jak wykonać
    przelew pomiędzy własnymi rachunkami bez utraty kodu z karty kodów.
    Dzwoniłem do niedysponentki, ale idiotenpanienka wogóle się nie
    orientowała. Najpierw mówi, że się nie da, chyba że zdefiniować
    płatność. No to pytam jak? Bo przecież to zwykły przelew, a nie
    QuickMoney i kasa poleci przez KIR i zje mi prowizję 0,99... Jak więc
    zdefiniować płatność QuickMoney... Panienka nie umiała załapać o co mi
    chodzi. Wciaż w kółko powtarzała ,,przez WWW bezpłatnie u konsultanta
    za 0,99''...

    ALE JAK ZDEFINIOWAĆ TĄ ZASRANĄ PŁATNOŚĆ i przelewać pomiędzy własnymi
    rachunkami bez prowizji, bez zjadania kodu z karty i bez czekania dwa
    dni na przejście przez KIR?

    To jakiś pijany zając projektował Inteligo... Czemu w mBanku od razu
    wiedziałem co i jak obsługiwać? Czemu mBank jest w miarę wygodny (poza
    niewygodnym sortowaniem historii) i można się nim posługiwać bez
    pomocy, a Inteligo jest tak zamotane, że sama niedysponentka nie wie
    jak to obsłużyć?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)