  • 1. Data: 2005-04-28 18:57:42
    Temat: Indywidualne Zezwolenie Dewizowe - jak załatwić?
    Od: "Jan Kowalski" <j...@k...pl>

    Indywidualne Zezwolenie Dewizowe - jak załatwić? Bo zupełnie nie wiem jak
    się do tego zabrać, a jest mi potrzebne. Czy jest potrzebne w przypadku
    kiedy chce wysyłać / odbierać duże pieniądze z zagranicy? 100/200k$ Mam
    zalozony rachunek na platformie forexowej za granicą i chyba niekoniecznie
    potrzebuje zezwolenia (na inwestycje chyba nie ptorzebny, ale moge sie
    mylic). Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-04-28 20:54:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski"
> [...]
    > za granicą i chyba niekoniecznie potrzebuje zezwolenia (na
    > inwestycje chyba nie ptorzebny, ale moge sie mylic). Pozdrawiam!

    spytaj w NBP - Glowny Oddzial Walutowo Dewizowy na Placu Powstancow
    chyba potrzebne takie zezwolenie
    *** blad ***