  • 1. Data: 2005-04-28 18:33:52
    Temat: koszt PKO INTELIGO?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Jakos nie moge doszukac sie na stronach PKO ile kosztuje korzystanie z PKO
    inteligo. Ani oplaty za korzystanie (miesiecznej? jednorazowej?) ani oplat
    za pozostale czynnosci wykonywane przez siec (chociaz tu mozna zalozyc, ze
    sa takie same jak w przypadku wizyty osobistej w placowce), a w regulaminie
    oczywiscie stoi, ze wszystkie oplaty sa zawarte w tabeli oplat dostepnej na
    www (www.pkobp.pl)

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2005-04-28 18:49:11
    Temat: Re: koszt PKO INTELIGO?
    Od: "mindex" <m...@n...idea.net.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" napisał

    > Jakos nie moge doszukac sie na stronach PKO ile kosztuje korzystanie z PKO
    > inteligo. Ani oplaty za korzystanie (miesiecznej? jednorazowej?) ani oplat
    > za pozostale czynnosci wykonywane przez siec

    jednorazowej nie ma. miesięczna jest
    pozostałe opłaty - na razie jest promocja - wszystko for free - do odwołania
    :)

    > oczywiscie stoi, ze wszystkie oplaty sa zawarte w tabeli oplat dostepnej
    > na
    > www (www.pkobp.pl)

    i tak jest :)

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=i_22/zone=-1/sectio
    n=indy

    Pozdrawiam,

    --
    mindex
    mindex[at]idea[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-04-28 19:15:27
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2005 20:49:11 +0200, mindex napisał(a):

    > jednorazowej nie ma. miesięczna jest
    > pozostałe opłaty - na razie jest promocja - wszystko for free - do odwołania

    dzieki wielkie

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-04-28 20:07:34
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    mindex wrote:

    > jednorazowej nie ma. miesięczna jest
    > pozostałe opłaty - na razie jest promocja - wszystko for free - do
    > odwołania :)

    ??????

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    MichalL

  • 5. Data: 2005-04-28 20:22:10
    Od: "mindex" <m...@n...idea.net.pl>

    Użytkownik "MichalL" napisał

    > ??????
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    ja mowilem o PKO Inteligo,
    a Ty wkleiles link do Inteligo :)

    zacytuję tekst z "Misia": "nie mieszajmy dwóch różnych systemów walutowych"
    :))

    pzdr.

    --
    mindex
    mindex[at]idea[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2005-04-28 20:56:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "mindex"
    > ja mowilem o PKO Inteligo,
    > a Ty wkleiles link do Inteligo :)

    pko inteligo kosztuje na razie 4 zl/mies za ror i 2 zl/mies za
    internet
    do odwolania bo oplaty za przelewy maja byc - tyle ze juz beze mnie
    potestowalem i pora zamknac
    *** blad ***

  • 7. Data: 2005-04-29 06:36:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > do odwolania bo oplaty za przelewy maja byc - tyle ze juz beze mnie
    > potestowalem i pora zamknac

    Czemu? Nie jest zle.
    Zaczy ja to i tak wierny jednemu rachunkowi (do przelewow i codziennego
    zarzadzania), ale PKO Inteligo nie jest zle

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-04-29 09:16:25
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2005 22:56:40 +0200, blad napisał(a):

    > do odwolania bo oplaty za przelewy maja byc - tyle ze juz beze mnie
    > potestowalem i pora zamknac

    Moja mama twierdzi, ze bank internetowy to sie zwinie i ucieknie z jej
    pieniedzmi. Zalozyla wiec konto w PKO, bo ma blisko pracy. A jako, ze
    zamowila usluge informowania o saldzie SMSami i sie wkurza, ze z opoznienim
    przychodza, to jej poradzilem dostep internetowy - kosztuje tyle samo, a
    wieksze mozliwosci, nic jej nie "ukradna", bo wersja tylko z przegladaniem
    danych i moze sie przekona bardziej do sieci

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 9. Data: 2005-04-29 20:21:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Czemu? Nie jest zle.
    > Zaczy ja to i tak wierny jednemu rachunkowi (do przelewow i
    > codziennego zarzadzania), ale PKO Inteligo nie jest zle

    zerknij na zlecenia - czy cos na tym ekranie widac?
    ani daty kiedy sie wykona (a po tej dacie powiniem byc sort)
    ani nazwy skróconej do kogo forsa ma isc, a jak masz zlecenie
    z terminarzem to nawet kwoty nie widac i nie wiadomo czy sie cos
    bedzie wykonywac czy sie zawiesilo i nie bedzie sie nic juz z niego
    wykonywac - chromole taki rachunek do codziennego uzytku, w dodatku z
    aktualizacja raz dziennie

    tez jestem wierny jednemu rachunkowi (do przelewow i codziennego
    zarzadzania) a inne po testach jakos odpadaja :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2005-04-29 23:36:39
    Od: "mindex" <m...@n...idea.net.pl>

    Użytkownik "blad" napisał w wiadomości

    > pko inteligo kosztuje na razie 4 zl/mies za ror i 2 zl/mies za internet
    czyli 2 zl/mies bo za ROR i tak się płaci
    a wątpię by ktoś otwierał specjalnie konto w PKOBP by mieć PKO Inteligo.
    Wtedy lepiej wybrać Inteligo....

    pzdr.

    --
    mindex