  • 1. Data: 2004-11-11 10:41:52
    Temat: Incaso
    Od: "Radix" <r...@T...pl>

    Witam!
    Ostatnio moj kontrahent na allegro napisał że i tutaj cytat: "pieniadze
    wysylam jutro przez incaso".
    Szczerze powiedziawszy nie bardzo wiem jak taka forma wpłaty wyglada. Czy
    ktoś może mnie uświadomić? Mam konto w Inteligo tak wiec mozna było
    dokonać wpłaty w PKO BP bez prowizji wiec nie bardzo wiem czy ten ktoś
    utrudnia sobie życie celowo czy chce utrudnić życie innym, bo chyba zwykły
    przelew jest bardzo banalną czynnością finansową.
    Pzdr Radek

  • 2. Data: 2004-11-11 15:54:44
    Temat: Re: Incaso
    Od: v...@p...onet.pl

    > Witam!
    > Ostatnio  moj kontrahent na allegro napisał że i tutaj cytat: "pieniadze
    > wysylam jutro przez incaso".

    a moze to taka firma o nazwie-incaso- na wzór grosika?

  • 3. Data: 2004-11-11 16:53:06
    Od: "Radix" <r...@T...pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a moze to taka firma o nazwie-incaso- na wzór grosika?

    Może. O tym nie pomyślałem. Ale to chyba troche bez sensu wpłacać do
    takiej bądź co bądź watpliwej firmy pieniądze nawet gdyby mieli 50 gr
    prowizji gdy w PKO a nawet ich agencjach mozna bezprowizyjnie. Zresztą było
    ostatnio o tym głośno że te "grosiki" i im podobne przetrzymuja pieniądze
    albo znikają z rynku.
    pzdr Radek

  • 4. Data: 2004-11-11 17:38:05
    Od: v...@p...onet.pl

> [...]
    > ostatnio o tym głośno że te "grosiki" i im podobne  przetrzymuja pieniądze

    znam przypadek agencji PKO ze gosc tez zwinal interes(sprawa miala final w
    sadzie)..rozchodzi sie chyba o zaufanie i uczwiwosc prowadzacych firme i jak
    szybko przelewaja kase...niektorzy wola zaplacic te 50 gr czy wiecej i nie
    stac pol godziny w kolejce...po wtore jezeli Twoj partner handlowy juz placil
    wczesniej sobie jakies rachunki/przelewy i nie mial zastrzezen(terminowosc,
    oblsuga) to czemu ma sobie odmawiac mozliwosci placenia korzystajac z uslugi
    prywatnej firmy..to jego zmartwienie, nie Twoje - ty czekasz tylko na
    pieniadze.
    Pozdrawiam
    W.