  • 1. Data: 2008-02-14 13:36:39
    Temat: ING - od maja autoryzacja tylko SMS
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/36097;jsessionid=9E
    E58A33388F82F45596924D11ABBF48

    W związku z wdrożeniem nowego ING BankOnLine zmieniły się zasady autoryzacji
    transakcji w systemie. Wszyscy Użytkownicy korzystający do tej pory z metody
    autoryzacji za pomocą hasła do klucza są zobligowani do zmiany metody na
    autoryzację za pomocą jednorazowych kodów autoryzacyjnych.
    Od maja 2008 roku jedynie za pomocą tej metody będzie można autoryzować
    transakcje
    w systemie. Już teraz warto zmienić metodę autoryzacji, aby bezpieczniej
    korzystać
    z bankowości internetowej.

    pzdr
    tomek

  • 2. Data: 2008-02-14 15:41:16
    Temat: Re: ING - od maja autoryzacja tylko SMS
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.02.2008 Tomek. <p...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > transakcje
    > w systemie. Już teraz warto zmienić metodę autoryzacji, aby bezpieczniej

    Czyli co, jeśli ktoś nie ma polskiego telefonu komórkowego, to trudno? :)
    Rewelacja, chyba wszędzie jest jakaś opcja bez telefonu.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-02-14 16:58:25
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Samotnik wrote:

    > Czyli co, jeśli ktoś nie ma polskiego telefonu komórkowego, to trudno? :)
    > Rewelacja, chyba wszędzie jest jakaś opcja bez telefonu.

    faktycznie nie dla wszystkich jest jednakowo wygodnie,
    ale mozliwosci jest kilka:

    1. mozna uzyc komorki
    2. mozna zadzwonic ze stacjonarnego
    3. mozna zadzwonic z jakiegos voipa, chocby ze skype

  • 4. Data: 2008-02-14 17:10:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lut, 17:58, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > faktycznie nie dla wszystkich jest jednakowo wygodnie,
    > ale mozliwosci jest kilka:
    >
    > 1. mozna uzyc komorki
    > 2. mozna zadzwonic ze stacjonarnego
    > 3. mozna zadzwonic z jakiegos voipa, chocby ze skype

    W mBank, jak ktos wyjezdza za granice, to moze sobie na ten czas
    wykorzystywac liste hasel jednorazowych.
    Jak bedzie w ING?

  • 5. Data: 2008-02-14 17:58:52
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > W mBank, jak ktos wyjezdza za granice, to moze sobie na ten czas
    > wykorzystywac liste hasel jednorazowych.

    tyle ze trzeba miec taka liste, albo wczesnej specjalnie zamawiac,
    to juz wygodniej chyba zadzwonic ze skype

  • 6. Data: 2008-02-14 18:14:20
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    .
    E58A33388F82F45596924D11ABBF48

    > Czyli co, jeśli ktoś nie ma polskiego telefonu komórkowego, to trudno? :)
    > Rewelacja, chyba wszędzie jest jakaś opcja bez telefonu.
    > --

    opcjonalnie będzie możliwość autoryzacji za pomocą HaloŚląski

  • 7. Data: 2008-02-14 19:56:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarcinF" <m...@i...pl> wrote in message

    > tyle ze trzeba miec taka liste, albo wczesnej specjalnie zamawiac,
    > to juz wygodniej chyba zadzwonic ze skype

    Nie bardzo rozumiem, dlaczego sms nie moze byc wyslany na komorke z numerem
    zagranicznym, mam tak w WBK i wszystko dziala, na angielska komorke
    normalnie przychodza smsy. Zalezy chyba jaki nr telefonu im podasz.

  • 8. Data: 2008-02-14 20:32:25
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > W mBank, jak ktos wyjezdza za granice, to moze sobie na ten czas
    > wykorzystywac liste hasel jednorazowych.

    tylko po co? smsy w roamingu pięknie dochodzą i nic nie kosztują

    PG

  • 9. Data: 2008-02-14 23:24:34
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > tylko po co? smsy w roamingu pięknie dochodzą i nic nie kosztują

    zeby mozna bylo korzystac z banku tam gdzie roamingu nie ma

  • 10. Data: 2008-02-15 05:44:16
    Od: Michal <m...@a...eu>

    Zdarzaja sie problemy z infrastruktura GSM i smsy nie dochodza lub
    dochodza z opoznieniem. W BZWBK, mbanku BPH zdarzalo mi sie to nie raz.
    Dziekuje za taka autoryzacje. Wole tokena...

    pozdr,
    michal