  • 1. Data: 2007-10-09 21:58:15
    Temat: ING - nie ma kursów preferencyjnych
    Od: rpudlik <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    Małe ostrzeżenie dla innych:
    Nieźle się naciąłem robiąc przewalutowanie on-line. Liczyłem na kurs
    preferencyjny (kwota powyżej 5tys USD), sprawdziłem tabele z kursami no
    i nacisnąłem guzik. Po jakimś czasie jak transakcja została zrealizowana
    zauważyłem że odbyła się po kursie z tabeli podstawowej. Pobiegłem do
    oddziału próbująć się dowiedzieć czy da się to jakoś naprawić a tam
    panienka mówi że nie ma już kursów preferencyjnych. I rzeczywiście,
    okazuje się że ostatni kurs preferencyjny publikowany na ich stronie
    jest z 28 września, na co niestety nie zwróciłem uwagi (choć moim
    zdaniem nietrudno było to przeoczyć). Tak więc krótko mówiąc jestem
    wkurzony.
    Dodatkowo denerwuje mnie fakt że wymagali "ptaszkowania" oświadczenia o
    zapoznaniu się z regulaminem transakcji walutowych którego nie
    publikowali na stronie (akurat ja o niego kiedyś poprosiłem i się z nim
    zapoznałem, ale podejrzewam że wielu klientów klikało w ciemno). Pisze w
    czasie przeszłym, bo być może ten regulamin został już opublikowany -
    nie wiem, nie sprawdzałem.
    A mi zostaje chyba teraz latać z gotówką do kantoru, co było opłacalne
    już przy kursach preferencyjnych, tylko niekoniecznie warte ryzyka.

    To tyle moich żali.

    RobertP.

  • 2. Data: 2007-10-10 13:40:29
    Temat: Re: ING - nie ma kursów preferencyjnych
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    rpudlik pisze:

> [...]
    > zapoznałem, ale podejrzewam że wielu klientów klikało w ciemno). Pisze w
    > czasie przeszłym, bo być może ten regulamin został już opublikowany -

    Ptaszek jest dalej wymagany, ale po kliknięciu w link znajdujemy się na
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/42694/

  • 3. Data: 2007-10-13 09:31:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    W ING wkurzajace jest to, ze nie wiadomo po jakim kursie dokona sie
    przewalutowania. tabele na stronie publikowane sa z opoznieniem, a w czasie
    transakcji nie widac kursu. Lepiej jest w BZWBK w czasie transakcji widoczny
    jest kurs i moge zdecydowac czy on mi odpowiada. Wymiana walut on-line w ING
    to jak ruletka bo nie wiemy po jakim kursie wymieniamy.
    teraz jak nie ma tabeli preferencyjnej to te kursy sa identyczne jak w
    innych bankach, czasami nawet gorsze a dodatkowo niepewnosc kursu wymiany.
    Mniejsze banki stosuja juz lepsze transakcje od 10tys usd, no ale w oddziale
    i nie on-line.
    Poza tym sa firmy posredn., ktore umozliwiaja sprzedaz 10tys waluty przez
    WGT z bardzo malym spreadem.