  • 1. Data: 2007-10-09 20:58:15
    Temat: mBank - ganie :(
    Od: "Patryk" <pestek(wytnijto)@op.pl>

    Witam,

    Od 3 dni nie moge zaplacic spoznionej raty kredytu. Od ponad 3tygodni tj.
    czasu jakiegos remanentu z serwerami dostep do konta przez internet mam
    losowy. Konkretnie chodzi o blad: "EFT0431: Operacja już została wykonana."
    Nie przypuszczalem ze beda takie klopoty gdy zakladalem pol roku temu konto.
    O problemach informowalem juz 2 tyg temu na mlinii gdy musialem wykonac
    zlecenie telefoniczne przelewu oraz pare dni temu opisale wszystko Pani na
    mczacie. Nie mama zamiaru przeplacac za zlecenia telefoniczne i ciagle
    telefony na mlinie, nie po to wybieralem bank z wysokim oprocntowniem zeby
    teraz utopic odsetki w oplatach spowodowanych ich awarią. Jestem mocno
    rozgoryczony brakiem profesjonalizmu. To jest nie do pomyslenia zebym dostep
    do calych finansow rodziny (konto wspólne) mial wg widzimisie informatyka
    mbanku.
    Jesli sytuacja w ciagu paru dni nie wroci do normy rozwiazuje umowe o
    prowadzenie ekonta.

    Odradzam wszystkim zakladanie kont i lokat do czasu unormowania spraw
    informatycznych w mbanku.

    Pozdrawiam,
    Patryk

  • 2. Data: 2007-10-09 21:02:47
    Temat: Re: mBank - ganie :(
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Paź, 22:58, "Patryk" <pestek(wytnijto)@op.pl> wrote:

    > Odradzam wszystkim zakladanie kont i lokat do czasu unormowania spraw
    > informatycznych w mbanku.

    Ale to wyglada, jakby blad byl po twojej stronie.
    Twoj komputer, albo dostawca internetu(proxy?).
    Wyczysciles wszystkie ciasteczka w przegladarce? Probowales roznych
    przegladarek?

    Probowales moze laczyc sie z jakiej bootowalnej wersji Linuksa ze
    swojego komputera domowego?

  • 3. Data: 2007-10-09 21:29:07
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > Odradzam wszystkim zakladanie kont i lokat do czasu unormowania spraw
    > informatycznych w mbanku.

    a to ciekawe bo loguje sie po kilka razy dziennie i ani razu nie mialem
    takich bledow. Sprawdz ustawienie kompa/neta.

    Wojtek

  • 4. Data: 2007-10-09 22:04:23
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Od 3 dni nie moge zaplacic spoznionej raty kredytu.

    Spróbuj FF - lisek podobno sobie lepiej radzi.

    Faktycznie ponoć niektórzy klienci mają taki kłopot,
    ale bardzo niewielu (inacvzej byłoby już straszne larum na forum mBanku)
    a jest tylko tyle:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=8
    15627&t=815627&sr=dd&pn=1

    ps.
    u mnie też działa

  • 5. Data: 2007-10-09 22:19:03
    Od: "Patryk" <pestek(wytnijto)@op.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    >Ale to wyglada, jakby blad byl po twojej stronie.
    >Twoj komputer, albo dostawca internetu(proxy?).

    Pani mowila ze mieli takie problemy po postawieniu nowego serwera ale sobie
    juz poradzili (widac nie do konca)
    Po drugie problem zaczal sie dokladnie od czasu ich remanentu, wczesniej bez
    zastrzzen.
    Po trzecie w pracy tez nie zawsze udaje mi sie zalogowac, chociaz w ciagu
    dnia chyba jest wieksza szansa.
    Poza strona mbanku nie mam problemow z logowaniem (inteligo, kilka kont
    pocztowych, komunikatory, fora, itp.)
    Przegladarke czyszcze regularnie.
    Przedwczoraj wywaliło mnie w trakcie definiowania nowego przelewu, w
    zasadzie juz trakcie wykonywania i do nocy nie udało mi sie zalogowac.

    Wiec nie wydaje mi sie zeby problem lezal po mojej stronie.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2007-10-10 18:06:02
    Od: robek <t...@t...ta>

    On Wed, 10 Oct 2007 00:19:03 +0200, Patryk <pestek <@op.pl>> wrote:

    > (...)Wiec nie wydaje mi sie zeby problem lezal po mojej stronie.
    >
    > Pozdr.

    a z jakiej przeglądarki korzystasz ? jeśli z IE (w sumie to podobno nie
    jest przeglądarka) to spróbuj opery albo ff