  • 1. Data: 2002-11-05 10:48:05
    Temat: [ING] Reklamacja konta 0 hehe
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Miałem ja sobie konto standard 2 w ING. Ponieważ zrezygnowali z
    wysyłania makulatury (duplikatów przelewów) stwierdziłem, ze trzeba
    będzie z nie go zrezygnowac. Jednak, nie chciałem rezygnowac do końca bo
    mam u nich kasę mieszkaniową, a prowizja od wpłat z rorów jest niższa
    niż z "zewnątrz" banku.
    Zmieniłem więc opcję konta na Taryfa 0 - i zaznaczyłem że ma być bez
    wyciągów.
    Mimo to wyciag przysłali i naliczyli prowizję. CO więcej zmiany
    dokonałem "nastego" października. A policzyli mi za przelew wykonany 5.
    Zgłosiłem to przez telefon, na co panienka odpowiedziała, że muszę
    złożyć pisemną reklamację. Trochę mnie to zdziwiło(pisałem w innym
    poście) ale trudno.

    Zjawiłem się w swoim oddziale, położyłem przed panią reklamację.
    Pani ją przeczytała. Weszła na moje konto. I stwierdziła cyt."Ale pan
    tego konta używa"
    Ja(zdezorintowany) no tak, a to nie powinienem używac?
    Pani: Bo widzi pan to konto jest dla ludzi którzy chcą założyć u nas
    konto ale go nie używać bo np. mają konta w innym banku.
    Ja(zgłupiały): ale co to ma wspólnego z moja prowizją.
    Pani: bo powinien pan używac innego konta jak pan chce robić przelewy,
    miałby pan je za darmo(wewnętrzne)
    Ja: no dobrze. Ale za te inne konta się płaci. Więcej niż za ten jeden
    przelew na KM
    Pani: no właśnie. Bo w tej sytuacji pan powinien płacić inną prowizję.
    Ja:A gdzie to jest w regulaminie.
    Pani(chyba doszła do wniosku, ze nie warto ze mną rozmawiać)Dostanie pan
    to wszystko w pisemnej odpowiedzi....

    Kurtyna.

    KJ

  • 2. Data: 2002-11-05 12:37:05
    Temat: Re: [ING] Reklamacja konta 0 hehe
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    > (...)
    > Zmieniłem więc opcję konta na Taryfa 0 - i zaznaczyłem że ma być bez
    > wyciągów.
    > Mimo to wyciag przysłali i naliczyli prowizję.

    Jesteś w lepszej sytuacji niż ja, bo mnie wyciągu nie przysłali a prowizję
    pobrali

    > Zgłosiłem to przez telefon, na co panienka odpowiedziała, że muszę
    > złożyć pisemną reklamację. Trochę mnie to zdziwiło(pisałem w innym
    > poście) ale trudno.

    Ja narazie wysłałem do nich maila i czekam na odpowiedź (od wczoraj).
    Do odziału mam po zmianie pracy 5 kilometry i to przez centrum miasta, więc
    wolałbym nie jechać do nich z kijem :-)

    > Zjawiłem się w swoim oddziale, położyłem przed panią reklamację.
    > Pani ją przeczytała. Weszła na moje konto. I stwierdziła cyt."Ale pan
    > tego konta używa"

    Jak ktoś nie używa to nie zauważy jak systematycznie pobierają mu prowizję i
    pewno o to chodzi.

    Gerard