  • 11. Data: 2012-06-24 00:37:27
    Temat: Re: ING Awaria?
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 23.06.2012 23:22, Marek pisze:

    > Ale czemu czekales, dowodu os. pod zastaw nie chcieli na stacji przyjac?
    > Też miałem taka sytuację, zostawiłem d.o. i na drugi dzień przywiozłem
    > im kasę.

    Nie chcieli ...

    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 12. Data: 2012-06-24 01:30:01
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 23.06.2012 o 23:22 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Ale czemu czekales, dowodu os. pod zastaw nie chcieli na stacji przyjac?
    > Też miałem taka sytuację, zostawiłem d.o. i na drugi dzień przywiozłem
    > im kasę.

    To teraz tylko czekac na komornika, az rzyjdzie po splate kredytu ;).

    MK

  • 13. Data: 2012-06-24 14:00:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-06-23 23:22, Marek pisze:

    > Ale czemu czekales, dowodu os. pod zastaw nie chcieli na stacji przyjac?
    > Też miałem taka sytuację, zostawiłem d.o. i na drugi dzień przywiozłem
    > im kasę.

    Mam kartę bez nazwiska na niej (pre-paid) i bez środków na rachunku,
    ukradnę 100 litrów paliwa to i ukradnę komuś dowód osobisty pod zastaw
    na stacji...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 14. Data: 2012-06-24 14:51:01
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Cze, 23:22, Marek <f...@f...com> wrote:

    > Ale czemu czekales, dowodu os. pod zastaw nie chcieli na stacji
    > przyjac? Też miałem taka sytuację, zostawiłem d.o. i na drugi dzień
    > przywiozłem im kasę.

    Przyjmowanie DO w zastaw to przestepstwo.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2012-06-24 17:39:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Rafal M napisał(a) :

    > Przyjmowanie DO w zastaw to przestepstwo.

    Nie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 16. Data: 2012-06-24 18:10:22
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 24 Cze, 17:39, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Nie.

    Moja pomyka, wykroczenie.

    zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji
    ludności i dowodach osobistych, dowodu osobistego nie wolno
    zatrzymywać, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie. Zatrzymanie
    cudzego dowodu osobistego stanowi bowiem wykroczenie, a jego sprawcy
    grozi za to kara ograniczenia wolności do 1 miesiąca albo kara grzywny
    (art. 55 pkt 2 wymienionej ustawy).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 17. Data: 2012-06-24 20:22:13
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >cudzego dowodu osobistego stanowi bowiem wykroczenie, a jego sprawcy
    >grozi za to kara ograniczenia wolności do 1 miesiąca albo kara grzywny

    "Sprawcy grozi" tzn. komu? Jak dobrowolnie zostawił, to chyba sam jest
    winien?
    A może poszukamy lepszego wyjścia z takiej sytuacji? (Paliwo nalane, karta
    nie działa, cashu brak)

  • 18. Data: 2012-06-24 20:29:22
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 24.06.2012 o 20:22 pisze:

    > "Sprawcy grozi" tzn. komu? Jak dobrowolnie zostawił, to chyba sam jest
    > winien?
    > A może poszukamy lepszego wyjścia z takiej sytuacji? (Paliwo nalane,
    > karta nie działa, cashu brak)

    Faktura z odroczonym terminem platnosci.

    MK

  • 19. Data: 2012-06-25 17:32:06
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    On 2012-06-24 20:22, mx wrote:

    > "Sprawcy grozi" tzn. komu? Jak dobrowolnie zostawił, to chyba sam jest winien?
    > A może poszukamy lepszego wyjścia z takiej sytuacji? (Paliwo nalane, karta nie
    działa, cashu brak)

    ja mialem podobna sytuacje to mi Pan z obslugi powiedzial ze nie moga przyjmowac
    dowodow
    musialem zostawic na stacji cos o podobnej wartosci (lub wyzszej) i dowiesc kase

    proponowali zeby np komorke zostawic

    zostawilem zasilacz do laptopa

    m.