  • 1. Data: 2004-03-02 20:51:11
    Temat: I po karcie mBank WP
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Nowej karty co-branded mBanku z WP chyba jednak nie będzie. Na razie nie
    wiadomo, co będzie z WP, za to słyszałem, że od maja ma wejść karta
    co-branded z Erą.
    http://www.idg.pl/news/64334.html

  • 2. Data: 2004-03-02 21:25:12
    Temat: Re: I po karcie mBank WP
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Paweł Nyczaj wrote:

    > Nowej karty co-branded mBanku z WP chyba jednak nie będzie.

    No proszę, a ja słyszałam, że jednak karta z WP będzie...
    Nawet jestem napalona na tą całującą sie parę...
    Choćby nawet nie było okresowo bezpłatnego dostępu do serwisu
    erotycznego... ;-)))

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-03-02 21:30:36
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nawet jestem napalona na tą całującą sie parę...
    > Choćby nawet nie było okresowo bezpłatnego dostępu do serwisu

    Wszystko zależy od tego czy WP przetrwa. Jak wiadomo upadłość nie oznacza od
    razu zniknięcia firmy z rynku (nowe prawo upadłościowe weszło 01.10.2003).
    Jeśli WP się wygrzebie z kłopotów to pewnie karta będzie. Swoją drogą
    ciekawią mnie pewne kwestie finansowe (wydaje mi się, że to portal płaci za
    markę na karcie)

  • 4. Data: 2004-03-03 08:54:12
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Paweł Nyczaj wrote:

> [...]
    > Jeśli WP się wygrzebie z kłopotów to pewnie karta będzie. Swoją drogą
    > ciekawią mnie pewne kwestie finansowe (wydaje mi się, że to portal płaci za

    z pewnoscia rada wierzycieli i sedzia komisarz zgodza sie wydac karte i
    placic za nia w zamian otrzymujac .. wieksze dlugi.

    --
    l...@s...pl

  • 5. Data: 2004-03-03 11:39:56
    Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl>

    "LUZYTA" <l...@n...cieplekapcie.net> wrote in message

    > No proszę, a ja słyszałam, że jednak karta z WP będzie...
    > Nawet jestem napalona na tą całującą sie parę...

    A jest gdzies zdjecie tej karty ?

    Bo w mBanku jak sie kliknie na "WPKarta Visa Classic"
    (http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html ) to:
    "Przepraszamy. Nasz serwer nie odnalazł wskazanej przez
    Ciebie strony [...]".

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 6. Data: 2004-03-03 11:43:52
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=650

    > Bo w mBanku jak sie kliknie na "WPKarta Visa Classic"
    > (http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html ) to:
    > "Przepraszamy. Nasz serwer nie odnalazł wskazanej przez
    > Ciebie strony [...]".

    Bo karty w ofercie jeszcze nie ma.
    Nie bardzo rozumiem tylko, dlaczego kartę umieszczono (bynajmniej
    tymczasowo) w dziale eKARTY.

    --
    luzyta

  • 7. Data: 2004-03-03 21:08:58
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Konrad Kwiatkowski wrote:

    > Bo karty w ofercie jeszcze nie ma.
    > Nie bardzo rozumiem tylko, dlaczego kartę umieszczono (bynajmniej
    > tymczasowo) w dziale eKARTY.

    A mi chyba umknelo cos :/ Kiedy mBank wprowadzil karte we wspolpracy z Onetem?

    http://mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta_onet.html

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-03-06 17:55:16
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

    > wiadomo, co będzie z WP, za to słyszałem, że od maja ma wejść karta
    > co-branded z Erą.

    Możesz rozszerzyć wątek?

    --
    Flash [usuń NO-SPAM]