  • 11. Data: 2014-03-09 11:39:37
    Temat: Re: I komu teraz lać ?
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    > Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
    > aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

    Moze do raiffeisenpolbank?

    http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ko
    nta-osobiste/konto-wygodne
    http://raiffeisenpolbank.com/c/document_library/get_
    file?uuid=44c45474-f577-46cd-8099-501ec99c109b&group
    Id=30393755

    po 3 miesiacach - cashback max 15 PLN/m-c, podwyżka: 40 PLN/kwartał

  • 12. Data: 2014-03-09 20:13:08
    Od: i...@g...com

    Sprawdzcie Aliora Ojca: tydzień temu można tam było przyuważyć reklamę nowego konta
    (nazywało się bodajże "Sprytne" czy coś w ten deseń) - w zamian za polewanie 3%
    zwrotu za zakupy spożywki.

  • 13. Data: 2014-03-09 20:24:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    i...@g...com f...@g...co

    : Sprawdzcie Aliora Ojca: tydzień temu można tam było przyuważyć
    : reklamę nowego konta (nazywało się bodajże "Sprytne" czy coś
    : w ten deseń) - w zamian za polewanie 3% zwrotu za zakupy spożywki.

    Olejmy te keszbeki trzyprocentowe! Banki dają ogromny szmal
    reklamowy a nam chcą dawać jałmużnę?!

    Chyba, że można pobrać 2 setki, jak za dawnych, czasów w Mille. :)
    (albo -- chyba, że ktoś już ma takie konto)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-03-10 22:18:33
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > : w ten deseń) - w zamian za polewanie 3% zwrotu za zakupy spożywki.
    >
    > Olejmy te keszbeki trzyprocentowe! Banki dają ogromny szmal

    Pewnie ze mozna olac ... ale nuuuda się szykuje straszna :/
    A tak zabawy troche bylo z lokatami, cashbackami, wyrabianiem limitów
    ilościowych
    i wartościowych - by się załapać na wisienki, orzeszki i tym podobne :)
    Tu do Płaza, tam do Billa albo po browar na Orlen ... no i było jakieś
    urozmaicenie - LOL

  • 15. Data: 2014-03-10 22:22:47
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-03-09 20:13, i...@g...com pisze:
    > Sprawdzcie Aliora Ojca: tydzień temu można tam było przyuważyć reklamę nowego konta
    (nazywało się bodajże "Sprytne" czy coś w ten deseń)
    - w zamian za polewanie 3% zwrotu za zakupy spożywki.

    IMO nie "sprytne" a "rozsądne" i obłożone akcyzą 5 zeta za kartę ;)

  • 16. Data: 2014-03-11 00:22:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" lfla77$96q$...@n...news.atman.pl

    > Pewnie ze mozna olac ... ale nuuuda się szykuje straszna :/

    Mnie też nudno. Zjedz snikersa, obejrzyj film...

    https://www.youtube.com/watch?v=lNopO3b72Ow&feature=
    player_detailpage#t=130

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-03-11 09:52:50
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:lflhgj$g7a$1@node2.news.atman.pl...

    > "Waldek" lfla77$96q$...@n...news.atman.pl

    > Mnie też nudno. Zjedz snikersa, obejrzyj film...

    A wiewiorki juz daly ... to juz ostatni raz czy w przyszlym miesiacu jeszcze ?
    Snikers bez orzechów nie bedzie juz tak dobry ;)

  • 18. Data: 2014-03-11 12:08:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Mar 2014 21:12:39 +0100, mx napisał(a):
    > Cieszmy się okresem karencji, żaden bank nie premiuje ale jeszcze żaden
    > nie pobiera opłat za polewanie. Wkrótce to się zmieni, myślę że tak z
    > jeden procent banki będą kasować od wpływu wynagrodzenia. Dziwny był ten
    > owczy pęd po nasze wynagrodzenia. Jak kasa wpłynie, to dla banku same
    > wydatki: karty, bankomaty, przelewy, itp.

    Wplywy - z prowizji od kart. 1% od 3000 to zl 30 zl co miesiac, jest
    sie o co bic.

    Ale przelewy do innych bankow trzeba podrozyc :-)

    J.

  • 19. Data: 2014-03-11 15:06:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" lfmitc$duq$...@n...news.atman.pl

    > A wiewiorki juz daly ... to juz ostatni raz czy w przyszlym miesiacu jeszcze ?

    Chyba ostatni. Ale ponoć mają słabą pamięć -- więc
    może zapomną i dadzą kolejny raz. ;)

    > Snikers bez orzechów nie bedzie juz tak dobry ;)

    Ale dobrych filmów przybywa... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-03-11 15:29:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1p4lbpiab2m7h$....@4...net

    > Ale przelewy do innych bankow trzeba podrozyc :-)

    Byłem skarbnikiem w ostatniej klasie podstawówki i w pierwszej
    klasie ogólniaka -- wiem, że operowanie cudzymi pieniędzmi
    jest opłacalne także wtedy, gdy trzeba oddać więcej, niż
    się wzięło.

    Pieniądz to towar -- jak masło czy most lub materac. ;)
    Na materacu można wyspać się wygodniej iż na podłodze/klepisku;
    masłem można posmarować kromkę chleba i na maśle można usmażyć
    jajecznicę; most skraca drogę, obniża koszty przeprawy...

    Pieniądz, jak każdy towar, ma swoją cenę.
    Kredytobiorca płaci bankowi za pieniądz -- depozytariuszowi płaci bank.
    Skoro bank przyjmuje Twoje wynagrodzenie, ma szmal, za który nie płaci.
    Ma przez chwilę -- lub przez tydzień... Ma za freeko zupełnie, a może
    ma, ale musi za to płacić jak Wiewiórki orzechami w twardych łupinach...

    Tak czy siak -- ubezpieczenia i banki dają zyski największe
    i najpewniejsze, jeśli nie liczyć politycznych zamieszek.
    Tylko małe dziecko może uważać, że obracanie cudzymi
    pieniędzmi jest nieopłacalne dla obracającego nimi.

    Ja, mając kilka (sześć może siedem) lat, zapytałem Boga
    o sens przechowywania moich pieniędzy w SKO (Szkolnej
    Kasie Oszczędności) i dostałem odpowiedź, która mi
    starczyła na resztę mego życia. :) Zrozumiałem,
    dlaczego SKO zbiera, przechowuje a nawet po roku
    daje nagrody tym, którzy ,,najlepiej'' oszczędzali. :)

    Leszek Nowak nie zawsze ;) płacił -- bywało, że za niego ja musiałem
    zapłacić. :) Ale tak czy siak (czy klasa zapłaciła za Leszka Nowaka,
    czy ja, z własnych pieniędzy) opłacało się zarządzanie pieniędzmi
    wspólnymi, czyli pieniędzmi klasy...

    Przy okazji -- myli się ten, kto uważa Leszka Nowaka za nędzarza czy
    nieuczciwca... On po prostu miał dużo spodni ;) a tylko jeden portfel,
    przez co dość często przychodził do szkoły w tych akurat spodniach,
    w których nie miał portfela...

    Gdy któregoś razy rozdrażnił nas swoją opowieścią o mnogości spodni,
    Darek Kosiński (dziś już świętej pamięci) zapytał Leszka Nowaka
    złośliwie o to, czy Nowak w ogóle ma jakieś inne spodnie, w które
    by mógł włożyć portfel... Jak widać -- Darek zmarł, ja żyję, ale
    nędznie, a Nowak...

    Pracownica Leszka Nowaka sprzedała mi przed laty porcelanową łyżeczkę
    (nędzną, jak na porcelanową) która pękła pewnego dnia, choć kosztowała
    bardzo dużo -- niemal tyle, ile ING dał mi w charakterze wisiennym...

    Prawdę mówić nie mam pewności co do tego, że to była pracownica
    Leszka Nowaka? -- tak głosiły różne pisma [i układy?] znalezione
    na paragonie?... Jakoś tak.

    Kupiłem (po złamaniu wyżej opisanej łyżeczki) nową łyżeczkę z porcelany
    (mam do tej pory mimo upływu lat) ale jaja obrabiam srebrzonymi sztućcami,
    które (rzecz jasna) od jaj (od siarki) czernieją...

    Kupiłem tedy szklane naczynie, które służy mi do czyszczenia
    sreberek... Wykładam je pozłotkami (folią aluminiową zostającą
    po czekoladach) sypię sól kuchenną, wkładam poczerniałe sreberka
    i zalewam ciepłą wodę...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'