  • 1. Data: 2014-03-07 14:10:31
    Temat: Nowa promocja w Toyota
    Od: mreak <m...@a...ilawa.pl>

    Witam

    https://wnioski.toyotabank.pl/promocje/form8tanszepa
    liwo.aspx

    do końca roku zwracają 8% za paliwo do 50 zł na mc
    opłata za konto2,5 - zwalniana jeżeli obroty kartą będą ponad 400 zł
    zwrot za paliwo przysługuje jeżeli poprzedzą go 3 transakcje kartą w
    innych punktach 3 x po min 39,50 (40 zł)
    to ostatnie jest trochę chore ale jak będzie uciążliwe zlikwiduję konto

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2014-03-07 14:26:38
    Temat: Re: Nowa promocja w Toyota
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.03.2014 mreak <m...@a...ilawa.pl> napisał/a:

    > zwrot za paliwo przysługuje jeżeli poprzedzą go 3 transakcje kartą w

    Skąd wziąłeś to "poprzedzą"?

    Na każdą "transakcję petrol" w miesiącu muszą przypadać
    trzy inne (i gdzie indziej niż stacja paliw) transakcję kartą
    na co najmniej 39 zł każda. Wygrani ci z dużym bakiem ;-)

    > innych punktach 3 x po min 39,50 (40 zł)

    A to skąd? 39 zł wystarczy.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2014-03-07 15:03:54
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "mreak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > innych punktach 3 x po min 39,50 (40 zł)
    > to ostatnie jest trochę chore ale jak będzie uciążliwe zlikwiduję konto

    Może to jakaś wstępna preselekcja najposłuszniejszych klientów?

    W kolejnym kroku może trzeba będzie wykonywać transakcje u wprost wskazanych
    partnerów promocji. W następnym w określonych dniach lub o określonych
    godzinach. W ostatnim kroku trzeba będzie zatańczyć przed terminalem przy co
    szóstej transakcji, wtedy zamiast limitu 50 zł, będzie limit 60 zł.

  • 4. Data: 2014-03-07 15:11:26
    Od: mreak <m...@a...ilawa.pl>

    W dniu 2014-03-07 14:26, Dominik & Co pisze:

    > Skąd wziąłeś to "poprzedzą"?

    Tak pani konsultantka na koniec rozmowy zaznaczyła .. że to ważne

    Marek

  • 5. Data: 2014-03-07 21:51:05
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    > Tak pani konsultantka na koniec rozmowy zaznaczyła .. że to ważne

    W regulaminie jest o "przypadaniu".
    Ale to nawet może i lepiej, szkoda zawracania
    głowy.

  • 6. Data: 2014-03-07 23:44:05
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-03-07 21:51, Dominik & Co pisze:

    > W regulaminie jest o "przypadaniu".
    > Ale to nawet może i lepiej, szkoda zawracania
    > głowy.

    Heh ... czy ja dobrze interpretuje ten zapis
    ze przy 2 tankowaniach w miesiącu aby dostać te 8% (od obu)
    potrzeba "tylko" 6 transakcji kartą po min. 39zl ?

    Może to i dobre dla kierowców .... autobusu - LOL

    ---
    Aby dana Transakcja Petrol została zakwalifikowana do naliczenia Premii,
    dla każdej takiej Transakcji Petrol w danym miesiącu okresu premiowania
    Uczestnik musi wykonać co najmniej trzy transakcje bezgotówkowe
    Kartą płatniczą o minimalnej wartości 39 zł (słownie: trzydzieści
    dziewięć złotych) każda, i nne niż Transakcja Petrol. Dodatkowe
    transakcje bezgotówkowe muszą zostać wykonane w punkcie
    handlowo-usługowym innym niż stacja paliw

  • 7. Data: 2014-03-08 14:46:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 07.03.2014 14:10, mreak pisze:
> [...]
    > innych punktach 3 x po min 39,50 (40 zł)
    > to ostatnie jest trochę chore ale jak będzie uciążliwe zlikwiduję konto

    Ja bym napisał "promocja", bo to raczej takie bardziej na siłę, żeby coś
    było, no ale jak już wspomniano dla kierowców autobusów albo ciężarówek
    jak znalazł :)

    Xenocide