  • 1. Data: 2002-11-28 12:43:36
    Temat: Historia ING na potrzeby KK Multibanq
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Ktoś już przerabiał taką kombinację ?
    Czy wystarczą wyciągi bankowe ?
    Czy historia, którą da ING wystarczy czy trzeba się starać o jakieś specjalne
    "wyciągi z pieczątką" jak twierdzą niektórzy ?
    A może wystarczy wydruk z INGOnline w oddziale Multi ?
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2002-11-28 13:41:16
    Temat: Re: Historia ING na potrzeby KK Multibanq
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    specjalne
    > "wyciągi z pieczątką" jak twierdzą niektórzy ?
    > A może wystarczy wydruk z INGOnline w oddziale Multi ?

    Z wysyłanych tu postów wynika, że Biuro Kredytów Detalicznych jest
    wydziałem - oględnie mówiąc - ciężko dojnym :-) Nie wiem, na ile
    "zgwałcenie" dysponenta i nakłonienie go do załatwienia sprawy
    niezgodnie z procedurą będzie zaakceptowane przez BKD, ale bywały tu
    doniesienia, że jakoś się udawało.
    Wszystko zależy od tego, co masz do stracenia/zyskania. Wyciągi
    comiesięczne raczej nie wystarczą, ale jeśli nie masz nic do stracenia,
    to spróbuj zrobić kserokopię i na każdym egzemplarzu dopisać "Świadomy
    odpowiedzialności karnej z art. 297 kodeksu karnego z dnia 26-06-1997 r.
    (Dz. U. nr. 88, poz. 553 i nr 128 poz. 840 z poźn. zm.) oświadczam, że
    podane przeze mnie powyżej dane są są prawdziwe i kompletne." (ale w tej
    sytuacji nie "zapomnij" o żadnym z wyciągów lub jego części). Taki
    sposób jest lepszy w sytuacji, gdy wysyłasz dokumenty bezpośrednio do
    BKD i nie musisz do niczego przekonywać dysponenta. Za efekt w
    Multibanku trudno ręczyć, ale tak właśnie zrobiłem starając się o KK VC
    w BZ WBK, z dobrym rezultatem.
    Inne sposoby będą trudne - strasznie trudno chyba będzie zmusić
    kogoś do polegania na wydrukach ekranów (no, może z wyjątkiem Wojtka F.
    w Poznaniu :-) ).
    Jeśłi chodzi o historię rachunku z ING - na stronach Multibanku masz
    napisane, co ma się na niej znaleźć. Ja rezygnując w formie pisemnej z
    Konta z Lwem zażądałem historii rachunku z podaniem tych danych. W
    historii oprócz listy wszystkich operacji za dany okres była również
    mowa o zamknięciu Konta z Lwem, informacja czy był limit zadłużenia, w
    jakiej kwocie, czy był spłacany i jak był prowadzony
    (prawidłowo/nieprawidłowo) sam rachunek. Taka historia w ING zawsze ma
    pieczątki i podpisy wystarczające do uznania jej przez inne banki. To
    nie może nie wystarczyć :-)

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-11-28 22:25:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 28 Nov 2002 13:43:36 +0100, Yareck
    <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote:

> [...]
    >"wyciągi z pieczątką" jak twierdzą niektórzy ?
    >A może wystarczy wydruk z INGOnline w oddziale Multi ?

    A historia z ING w inecie nie ma przypadkiem tylko 3 ostatnich
    miesiecy ?
    Do KK potrzebne jest szesc.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653